XP Lisans Uyarisi

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

honda76 yazdı:ya ben anlamiyorum yada anlatamiyorum benim xp once illegal idi.Sona buradan buldugum bir program ile ilaç yaptim.Bugun o uyari geldi.Simdi ben orayi aradigimda bana sormazlarmi ad soyad gibi bilgileri.
hayir arkdasim size kesinlikle bilgi falan sormazlar ben defalarca ayni seyi yaptim hala yapiyorum. isterseniz deneyin ne kaybedersiniz. sadece telefonda musteri temsilcisi ile konusurken gevelemeyin gayet ciddi bir sekilde konusun aninda yeni bir numara size vereceklerdir.

ayrica kripteks modumuzun ve velociraptor adminimizin onerdigi yollarida denediniz mi?
Kullanıcı avatarı
%TuNcAy%
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 650
Kayıt: 04 May 2006, 21:20
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen %TuNcAy% »

velociraptor yazdı:viewtopic.php?t=2085
Uyari gitti ama urun dogrulamasini gecemedim microsoftdan.Buradaki dosyayida indiremedim ayrica.En kisa zamanda musteri hizmetlerini ararim herhalde artik.Yada once bir daha arastirayim dogrulamayi gecersem gerek kalmaz.
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Mesaj gönderen Kripteks® »

benim ilaç im ile dogrulamayı gecersin benim ki in uygularmıısn ahbap?
Kullanıcı avatarı
%TuNcAy%
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 650
Kayıt: 04 May 2006, 21:20
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen %TuNcAy% »

Kripteks® yazdı:benim ilaç im ile dogrulamayı gecersin benim ki in uygularmıısn ahbap?
Senin ilaç ilede gecemedi kripteks sonra bir daha ilaç yapmak istedim ama patch yazan yere tiklanamiyor.
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Mesaj gönderen Kripteks® »

sende baska bir is var o zaman beinm home da ise yarıyor
Kullanıcı avatarı
%TuNcAy%
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 650
Kayıt: 04 May 2006, 21:20
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen %TuNcAy% »

benim bilgileri microsoft amca bir yerlere kayitmi etti ne yapti
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

sevgili honda arkadasim olayi soyle icerikli anlatmaya calisayim. sevgili microsoft amca belirli zaman araliklarinda kendi cocuguna bir dogrulama araci gonderir bugun bu dogrulama aracindan gecen cocuk yarinda gecmek zorunda degil. bugun bir gunahi yok evet ama yarin suc isleyebilir gibi gorulerek her seferinde yeni bir dogrulama araci gonderir ve her seferindekinde daha fazla key vardir kara listesinde...bu yuzden onceden gecen bir anahtar bugun gecmek zorunda degildir. bu yuzden yakalanmis olabilirsiniz. en mantiklis olani yukarida vermis oldugum numarayi arayarak kendinize yeni bir numara almaktir. bu islemi yaptiktan sonra size istanbul subeyi aramanizi anahtar harferinizde problemoldugunu soylerlerse o zaman tekrar bu baslik altina yazin olmadi diye ve oradaki musteri temsilcisinin size ne soyledigini ayne soyleyin ki bende size daha cabuk yardimci olayim..

saygilarimla
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen uçs »

honda76 yazdı:benim bilgileri microsoft amca bir yerlere kayitmi etti ne yapti
Dogrulamayı geçip güncellemeleri yaptıktan sonra,oto güncellemeleri kapatın ve keyfinize bakın... :)
Cevapla