98'de Messenger çalışmıyor

Windows 2000,ME,98 ile ilgili bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
editci
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1171
Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
cinsiyet: Erkek

98'de Messenger çalışmıyor

Mesaj gönderen editci »

arkadaslar Win98 li bir makine de messenger çalıstırmam gerekti ama çalıstıramadaım. bunun bir yöntemi var mı? kurup çalıstırmaya çalısınca XP istiyor veya sürümü yükseltmek istiyor. kısaca windows98'de messenger çalıstıramadım. arkadasın bilgisayarında kurmam gerekti. pc 64mb ram oldugundan :D XP kuramıyorum. yardım arkadaslar. tesekkürler :)
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

oncelikle msn versiyonun son surumleri maalesef tamamen xp ye ve vistaya yonelik 98 uyumlu bir msn kurmaniz gerekli.
Kullanıcı avatarı
editci
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1171
Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen editci »

7.0 üzeri xp. 7.0 altı ise 98 de çalısıy. 7.0 çalısması gerekiyordu. kurdum ama güncellemek istedi ve tabi yine çalısmadı
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

7.5in 98 surumu olmasi lazim onu deneyin yoksa hepsinde guncelleme ister
bir tek 7.5 de istemiyor
Kullanıcı avatarı
editci
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1171
Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen editci »

deneyip sonucu buraya bilgilendirmek için yazacagım. baska bir bilgi de varsa yazan arkadasklardan ricamdir. tesekkürler.
Cevapla