98'de Messenger çalışmıyor
- editci
- Megabyte2

- Mesajlar: 1171
- Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
- cinsiyet: Erkek
98'de Messenger çalışmıyor
arkadaslar Win98 li bir makine de messenger çalıstırmam gerekti ama çalıstıramadaım. bunun bir yöntemi var mı? kurup çalıstırmaya çalısınca XP istiyor veya sürümü yükseltmek istiyor. kısaca windows98'de messenger çalıstıramadım. arkadasın bilgisayarında kurmam gerekti. pc 64mb ram oldugundan :D XP kuramıyorum. yardım arkadaslar. tesekkürler :)
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
