100 msj?

Xp nin takipçisi bu işletim sistemi hakkında bilgi paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

100 msj?

Mesaj gönderen dnzbzkn »

arkadaslar az önce "pcme vista kurmak istiyorum"baslıgı altındaki konuya göz attım.imran diye bi arkadas tiny vista die bi lnk vermis.linke tıklıyorum ve bana 100 msj yazmıs olmam gerektigini sölüyo.böle konular için 100 msj yazmak zorundamıyız gerckten?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

özel mesajlarinizi kontrol ediniz
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

hocam size artık hoca dicem:)) tskler.birde herhangi bir resimi felan yokmu .masaüstünü felan görebilseydim.nasıl bir vistaymıs bu.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

neyazikki kendim kurmadim (sadece CD ye yazdirdim) o nedenle ilk resimleri kismetse sizden alacagiz ;)
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

simdilik kurmayı düsünmüyorum.arsivde hazır vaziyette beklesin.xp ile ii gidiyo.daha sonra kısmetse 8)
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Mesaj gönderen Kripteks® »

gerçek bir vista degil kırpılmıs özellik eklenmis tema resim vs oynanamıs bir vistadır

sisetmindee sürekli mavi ekran hataları görürsün hiç bulasmaöyle seylere
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

dnzbzkn yazdı:hocam size artık hoca dicem:)) tesekkürler.birde herhangi bir resimi felan yokmu .masaüstünü felan görebilseydim.nasıl bir vistaymıs bu.
sahsen ben düsük özellikli olan pcme kurdum gayet performanslı çalıstı ve hiçbir mavi ekran hatası almadım ve bu gidisle almicam gibi görünüyor ve birçok arkadasımada yükledim hiç sorun yasanmadı ben kessinlikle tavsiye ederim eger niyetliyen kessinlikle kullan buyur arkadasım sana birde ss

bak mesajda üstadda böle demis
Kullananlarin , normalinden iki kat hizli ve stabil calistigini iddia ettikleri sadece bir Cd boyutundaki vista (256Mb ram ile de rahatca calisir)


Resim

kesinlikle denemeni tavsiye ederim kripteks dogru söylüo bu tür sistemlerde çok hata olur ama bunda hiç yok öle bise bizzat kullanıyorum
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

kac mb tı bu vista sürümü.kota acısından soruyorm bu ay indirebilecegimi sanmıyorum.
Kullanıcı avatarı
root
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 440
Kayıt: 14 Ara 2006, 14:50
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen root »

dnzbzkn yazdı:kac mb tı bu vista sürümü.kota acısından soruyorm bu ay indirebilecegimi sanmıyorum.
700 mb tam bir cd si^gar :)
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

eyw. saol
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

içinden cıkarılan dosyaların listesi felan warmı.3.4 gb tan 700 mb a inmis.ne kaldı içinde iconlar,sesler,wallpaper.vb seylermi 8)
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

mesela aero yok sesler wr yani pek bi fark yok normalinden screensaverler yok mesela benm farkettiim
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

aero yu acabilen bi ayar wardı.onla aeroyu devreye soksak.scrensaver önmli degil zaten.sesde önemli degil.ben buldum ses dosyasını.baska ne yok acaba.
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Mesaj gönderen Kripteks® »

dostum 512 ramde ible aero açınca kasıyor msaüstünde zor gezersin
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

ben saten seffalıgı kulanmam sadece pencereleri renkli yapmak için lazım aero.yoksa saten önemli deil.
Cevapla