100 msj?
- dnzbzkn
- Megabyte2

- Mesajlar: 1071
- Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
- cinsiyet: Erkek
100 msj?
arkadaslar az önce "pcme vista kurmak istiyorum"baslıgı altındaki konuya göz attım.imran diye bi arkadas tiny vista die bi lnk vermis.linke tıklıyorum ve bana 100 msj yazmıs olmam gerektigini sölüyo.böle konular için 100 msj yazmak zorundamıyız gerckten?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
- N2O
- Megabyte2

- Mesajlar: 1147
- Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
- cinsiyet: Erkek
sahsen ben düsük özellikli olan pcme kurdum gayet performanslı çalıstı ve hiçbir mavi ekran hatası almadım ve bu gidisle almicam gibi görünüyor ve birçok arkadasımada yükledim hiç sorun yasanmadı ben kessinlikle tavsiye ederim eger niyetliyen kessinlikle kullan buyur arkadasım sana birde ssdnzbzkn yazdı:hocam size artık hoca dicem:)) tesekkürler.birde herhangi bir resimi felan yokmu .masaüstünü felan görebilseydim.nasıl bir vistaymıs bu.
bak mesajda üstadda böle demis
Kullananlarin , normalinden iki kat hizli ve stabil calistigini iddia ettikleri sadece bir Cd boyutundaki vista (256Mb ram ile de rahatca calisir)

kesinlikle denemeni tavsiye ederim kripteks dogru söylüo bu tür sistemlerde çok hata olur ama bunda hiç yok öle bise bizzat kullanıyorum


