Windows Xp'ye Eklenti

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Windows Xp'ye Eklenti

Mesaj gönderen N2O »

arkadaslan bu Nlite Programı war ya gerçekten çok güzel isime yaradı driverlar fln entegre ettim fakat bu programın yapamadıgı birkaç seyi sizden ögrenmek istiorum ltfen yardım edin

1-Xp Cd'me Icon entegre etmek istiorum nasıl yaparım

2-xp kurulurken o mavi arka planı varya cd de bulup baska bir arka plan entegre etmek istiorum

3-xp kurulurken sürekli deisen yazılar war ya xp güvenlidir fln onları cdnin neresinde deistirebilirim?

4-xp logon ekranından sıkıldım baska bir logon screen entegre etmek istiorum

5-Xp cdsine nasıl program entegre edebilirim?

6-Son olarakta Cd me Bir Boot Screen Entegre Etmek issitorum


diger mesajlarda norton ghost fln demistiniz hiçbirsey anlamadım sanki sifreli konusmussunuz hiçbir açıklama yoktu ben onada razıyım ama lütfen iyice bir açıklayın çünkü biliorum iyice bir açıklansa yapamayacagım birsey diil Nlite demissiniz Program entegre için düger konuda ama o program entegre etmiyoki :(
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

neden kimse yardım etmiyor :(
Kullanıcı avatarı
root
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 440
Kayıt: 14 Ara 2006, 14:50
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen root »

Görkberk biraz sabret 1 haftaya kalmaz bu yazdiklarinin hepsini resimli veya vidyolu sekilde anlatmayi dü$ünüyordum zaten biraz beklersen her$eyi anlatirim :O)
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

Kod: Tümünü seç

http://www.bilgiportal.com/v1/idx/5/989/Windows/makale/Windows-Cdsine-Program-Entegre-Etmek.html
denedim olmadı bunun resimli anlatımı heryerde war ama olmadı iste :(
Kullanıcı avatarı
root
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 440
Kayıt: 14 Ara 2006, 14:50
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen root »

Yapamami$sindir yada anlatamami$lardir az dur vericem yakinda :o)
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

yok yaptımda eminm hemde nLite dosyayı kabul etmedi
Kullanıcı avatarı
daddy_cool
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1272
Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen daddy_cool »

Arkadasım nLite ile hiç ugrasma entegre islerine Sana RVM Integrator'u öneririm.Sorunsuz ve çok saglam çalısıyor.En azından bir dene. :wink:
Bana hak vereceksin.
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

onuda denedim o program entegre etmiyorki sadece service pack sürücü ve yama ekliyor aynı sekilde oda dosyayı reddetti o verdigim linkteki islemde bazı programlarda çalısıyor bazılarında çalısmıyor ben kesin çözüm arıorum :(
Kullanıcı avatarı
daddy_cool
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1272
Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen daddy_cool »

yaaaa RVM Intrgrator la Tüm güncellemeleri ve Javaruntime,.Net Framework gibi gerekli programları entegre ettim mi diger extra programları entegre etmeye gerek yok.Onları da o CD nin içinde ek bir klasör açarsın ve Windowsu kurduktan sonra o klasörden elle tek tek yüklersin sonra da onun bir imajını aldım mı süperr oluo.
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

onu su an bende yapabilrim ama hatta yaptım onu herkes yapabilir ben programı entegre etmek istiorım yoksa nie konu açiim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

Cevapla