1-Xp Cd'me Icon entegre etmek istiorum nasıl yaparım
2-xp kurulurken o mavi arka planı varya cd de bulup baska bir arka plan entegre etmek istiorum
3-xp kurulurken sürekli deisen yazılar war ya xp güvenlidir fln onları cdnin neresinde deistirebilirim?
4-xp logon ekranından sıkıldım baska bir logon screen entegre etmek istiorum
5-Xp cdsine nasıl program entegre edebilirim?
6-Son olarakta Cd me Bir Boot Screen Entegre Etmek issitorum
diger mesajlarda norton ghost fln demistiniz hiçbirsey anlamadım sanki sifreli konusmussunuz hiçbir açıklama yoktu ben onada razıyım ama lütfen iyice bir açıklayın çünkü biliorum iyice bir açıklansa yapamayacagım birsey diil Nlite demissiniz Program entegre için düger konuda ama o program entegre etmiyoki




