External HD (bilgi lütfen)

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
mayende
Byte3
Byte3
Mesajlar: 105
Kayıt: 15 Nis 2007, 12:16

External HD (bilgi lütfen)

Mesaj gönderen mayende »

packard bell'in 500gb'lik external HD'sini aldım. cihaz kullanıma hazır. yani herhangi bir format gerektirmedi. ancak fat32 olarak çıktı. bunu NTFS'e çevirmem gerekirmi? tesekkürler
Kullanıcı avatarı
Ensatech
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1173
Kayıt: 22 May 2006, 19:07
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 85 kez
Teşekkür edildi: 190 kez

Mesaj gönderen Ensatech »

Geldigi gibi kalması hem iyi hem kötü kötü tarafı dolmaya basladıgında gelecekte hantallasacaktır NTFS olması her yönde daha iyi tabi eski isletim sistemlerinde kullanmayacaksanız ,yazma esnasında ntfsye dönüstürmek için performans düsmesin diye hızlı biçimlendirme yapmayın, düzenli olarak diski birlestirin ,defragta titizimdir oyüzden fat32 taraftarı degilim.
iyi günlerde kullanın

Kolay gelsin...
Kullanıcı avatarı
mayende
Byte3
Byte3
Mesajlar: 105
Kayıt: 15 Nis 2007, 12:16

Mesaj gönderen mayende »

çok tesekkür ederim
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Mesaj gönderen Kripteks® »

low level format yazılımı ile ntfs olarak biçimlendirmeni tavsiye ederim


yada xp -vista kurulumunda o sekilde yapabilirsin
Kullanıcı avatarı
mayende
Byte3
Byte3
Mesajlar: 105
Kayıt: 15 Nis 2007, 12:16

Mesaj gönderen mayende »

tesekkürler arkadaslar
Kullanıcı avatarı
lion
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 387
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen lion »

bence ntfs ye çevirmen iyi olur,ilerde dosya boyutları büyüdügünde sorun çıkabilir
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

lowlevel formati kesinlikle tavsiye etmem , hizli formati da ayni sekilde , fakat normal bir format ile NTFS yi tavsiye ederim, (sanirim artik 98 kullanan bir sisteme de o HDD i takan olmaz hos taksa bile USB leri 1.1 desteklediginden hicbir ise yaramaz )
Kullanıcı avatarı
drog_1
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1329
Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40

Mesaj gönderen drog_1 »

Kripteks yazdı:low level format yazılımı ile ntfs olarak biçimlendirmeni tavsiye ederim


yada xp -vista kurulumunda o sekilde yapabilirsin

aman ha!!!
sakın low level yapma
yaptıracaksan da saglam elektrik sistemi olan bir yerde yaptır
en küçük kesinti hd gider....
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Mesaj gönderen Kripteks® »

drog_1 yazdı:
Kripteks yazdı:low level format yazılımı ile ntfs olarak biçimlendirmeni tavsiye ederim


yada xp -vista kurulumunda o sekilde yapabilirsin

aman ha!!!
sakın low level yapma
yaptıracaksan da saglam elektrik sistemi olan bir yerde yaptır
en küçük kesinti hd gider....
abi çok tsk ederim uyarın için haklısın

ups olması daha saglam....
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

yeni HDD lere low level formati sakin atmayiniz ister ups olsun isterse olmasin , neden HDD i riske atasinizki =?????
Cevapla