External HD (bilgi lütfen)
- mayende
- Byte3

- Mesajlar: 105
- Kayıt: 15 Nis 2007, 12:16
External HD (bilgi lütfen)
packard bell'in 500gb'lik external HD'sini aldım. cihaz kullanıma hazır. yani herhangi bir format gerektirmedi. ancak fat32 olarak çıktı. bunu NTFS'e çevirmem gerekirmi? tesekkürler
- Ensatech
- Megabyte2

- Mesajlar: 1173
- Kayıt: 22 May 2006, 19:07
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 85 kez
- Teşekkür edildi: 190 kez
Geldigi gibi kalması hem iyi hem kötü kötü tarafı dolmaya basladıgında gelecekte hantallasacaktır NTFS olması her yönde daha iyi tabi eski isletim sistemlerinde kullanmayacaksanız ,yazma esnasında ntfsye dönüstürmek için performans düsmesin diye hızlı biçimlendirme yapmayın, düzenli olarak diski birlestirin ,defragta titizimdir oyüzden fat32 taraftarı degilim.
iyi günlerde kullanın
Kolay gelsin...
iyi günlerde kullanın
Kolay gelsin...
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53938
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
- drog_1
- Megabyte3

- Mesajlar: 1329
- Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40
- Kripteks®
- Terabyte1

- Mesajlar: 3564
- Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 3 kez
- İletişim:
abi çok tsk ederim uyarın için haklısındrog_1 yazdı:Kripteks yazdı:low level format yazılımı ile ntfs olarak biçimlendirmeni tavsiye ederim
yada xp -vista kurulumunda o sekilde yapabilirsin
aman ha!!!
sakın low level yapma
yaptıracaksan da saglam elektrik sistemi olan bir yerde yaptır
en küçük kesinti hd gider....
ups olması daha saglam....
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53938
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez

