Hırtlar Vadisi - [Kurtlar Vadisinin Değişik Bir Versiyonu] -

Youtube ve diğer yasal video klipleri buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15186
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5327 kez

Hırtlar Vadisi - [Kurtlar Vadisinin Değişik Bir Versiyonu] -

Mesaj gönderen TRWE_2012 »


Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Hırtlar Vadisi - [Kurtlar Vadisinin Değişik Bir Versiyonu] -

Mesaj gönderen burak35 »

Kurtlar vadisi yayınlandığında ve şimdiye kadarda hayatım boyunca hiç izlemedim. lise üniversite yıllarıydı.
Okuldan arkadaşlarım uzun uzun sabahlara kadar internet cafe kapatır izlerdi. Ama beni pek sarmazdı.
Biraz tercih meselesi. Ben mafyatik şeyleri pek sevmiyorum. Ama derin devlet olayları elbette vardır.
En başta zaten mit falan var. Bu adamlarda saksıda çiçek yetiştirmiyor zaten. Ama arkadaşlarımada bu diziyi izliyor diye kızamıyordum tabi.
Nede olsa hemen hemen hepsinide çok severdim. Birçok insanın yeri hep ayrı ayrıdır.
Zaman zaman bu kurtlar vadisi ekşide gündem olunca bi kaç bölüm açıp bakayım dedim.
Muro haricinde izlenebilecek karakter göremedim. Bence en iyi karakter hem eylemleriyle, hemde özellikle söylemleriyle muroydu.
Hem güldürüyordu. Bazende düşündürüyordu. O yüzden bu diziyi görünce aklıma ilk ve tek olarak genelde muro gelir.
Son olarak elbette böyle mafyatik çetevari dizilerin olmaması gerektiğini düşünüyorum. Bizim ülkenin insanı duygusal.
Hemen izlediği karaktere bürünüyor çocuklar. Biraz sosyolojik bir analiz gibi oldu. Ama gerçekler böyle malesef.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Hırtlar Vadisi - [Kurtlar Vadisinin Değişik Bir Versiyonu] -

Mesaj gönderen velociraptor »

Kurtlar vadisi hiç izlemedim
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9477
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7017 kez

Re: Hırtlar Vadisi - [Kurtlar Vadisinin Değişik Bir Versiyonu] -

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Ben sadece ailemle misafirlikte açık olursa ya da babam evde mecburen izlerdim onun dışında diziyi bir türlü sevemedim. Oktay Kaynarca ölünce film benim gözümde kredisini tamamen sıfırlamıştı bir daha da güvenimi hiçbir zaman tazeleyemedi.

Süleyman Çakır'ın Show Tv ölüm haberi https://www.youtube.com/watch?v=6KOTwok0J88
En son Kayserilifatih tarafından 12 Mar 2026, 14:07 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Hırtlar Vadisi - [Kurtlar Vadisinin Değişik Bir Versiyonu] -

Mesaj gönderen burak35 »

En çok avrupa yakası izledim. En çok onu severdim. 190 bölüm ful arşiv indirip benim laptopa attım.
Fakat rahat rahat açıp izleyemiyorum. Orada aslı rolündeki gülse birsel vefat eden halamın kızına ablama baya bi benziyo.
Annemde onu görünce ablamı hatırlıyo. Sonra başlıyor ağlamaya. O yüzden evde yalnızken falan izlemeye çalışıyorum. :/
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9477
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7017 kez

Re: Hırtlar Vadisi - [Kurtlar Vadisinin Değişik Bir Versiyonu] -

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Ben Avrupa Yakasını fazla izlemedim bana yüzeysel geliyordu ben Yahşi Cazibe dizisini izledim o diziyi daha samimi buldum ama ilerleyen bölümlerinde senaryo tekrara düşüp esprileri bayatlayınca final yapıldı.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Hırtlar Vadisi - [Kurtlar Vadisinin Değişik Bir Versiyonu] -

Mesaj gönderen burak35 »

ekmek tekneside güzeldi.
Cevapla

“Video sitelerinden paylaşımlar” sayfasına dön