Hırtlar Vadisi - [Kurtlar Vadisinin Değişik Bir Versiyonu] -
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Hırtlar Vadisi - [Kurtlar Vadisinin Değişik Bir Versiyonu] -
Kurtlar vadisi yayınlandığında ve şimdiye kadarda hayatım boyunca hiç izlemedim. lise üniversite yıllarıydı.
Okuldan arkadaşlarım uzun uzun sabahlara kadar internet cafe kapatır izlerdi. Ama beni pek sarmazdı.
Biraz tercih meselesi. Ben mafyatik şeyleri pek sevmiyorum. Ama derin devlet olayları elbette vardır.
En başta zaten mit falan var. Bu adamlarda saksıda çiçek yetiştirmiyor zaten. Ama arkadaşlarımada bu diziyi izliyor diye kızamıyordum tabi.
Nede olsa hemen hemen hepsinide çok severdim. Birçok insanın yeri hep ayrı ayrıdır.
Zaman zaman bu kurtlar vadisi ekşide gündem olunca bi kaç bölüm açıp bakayım dedim.
Muro haricinde izlenebilecek karakter göremedim. Bence en iyi karakter hem eylemleriyle, hemde özellikle söylemleriyle muroydu.
Hem güldürüyordu. Bazende düşündürüyordu. O yüzden bu diziyi görünce aklıma ilk ve tek olarak genelde muro gelir.
Son olarak elbette böyle mafyatik çetevari dizilerin olmaması gerektiğini düşünüyorum. Bizim ülkenin insanı duygusal.
Hemen izlediği karaktere bürünüyor çocuklar. Biraz sosyolojik bir analiz gibi oldu. Ama gerçekler böyle malesef.
Okuldan arkadaşlarım uzun uzun sabahlara kadar internet cafe kapatır izlerdi. Ama beni pek sarmazdı.
Biraz tercih meselesi. Ben mafyatik şeyleri pek sevmiyorum. Ama derin devlet olayları elbette vardır.
En başta zaten mit falan var. Bu adamlarda saksıda çiçek yetiştirmiyor zaten. Ama arkadaşlarımada bu diziyi izliyor diye kızamıyordum tabi.
Nede olsa hemen hemen hepsinide çok severdim. Birçok insanın yeri hep ayrı ayrıdır.
Zaman zaman bu kurtlar vadisi ekşide gündem olunca bi kaç bölüm açıp bakayım dedim.
Muro haricinde izlenebilecek karakter göremedim. Bence en iyi karakter hem eylemleriyle, hemde özellikle söylemleriyle muroydu.
Hem güldürüyordu. Bazende düşündürüyordu. O yüzden bu diziyi görünce aklıma ilk ve tek olarak genelde muro gelir.
Son olarak elbette böyle mafyatik çetevari dizilerin olmaması gerektiğini düşünüyorum. Bizim ülkenin insanı duygusal.
Hemen izlediği karaktere bürünüyor çocuklar. Biraz sosyolojik bir analiz gibi oldu. Ama gerçekler böyle malesef.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9477
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
Re: Hırtlar Vadisi - [Kurtlar Vadisinin Değişik Bir Versiyonu] -
Ben sadece ailemle misafirlikte açık olursa ya da babam evde mecburen izlerdim onun dışında diziyi bir türlü sevemedim. Oktay Kaynarca ölünce film benim gözümde kredisini tamamen sıfırlamıştı bir daha da güvenimi hiçbir zaman tazeleyemedi.
Süleyman Çakır'ın Show Tv ölüm haberi https://www.youtube.com/watch?v=6KOTwok0J88
Süleyman Çakır'ın Show Tv ölüm haberi https://www.youtube.com/watch?v=6KOTwok0J88
En son Kayserilifatih tarafından 12 Mar 2026, 14:07 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Hırtlar Vadisi - [Kurtlar Vadisinin Değişik Bir Versiyonu] -
En çok avrupa yakası izledim. En çok onu severdim. 190 bölüm ful arşiv indirip benim laptopa attım.
Fakat rahat rahat açıp izleyemiyorum. Orada aslı rolündeki gülse birsel vefat eden halamın kızına ablama baya bi benziyo.
Annemde onu görünce ablamı hatırlıyo. Sonra başlıyor ağlamaya. O yüzden evde yalnızken falan izlemeye çalışıyorum. :/
Fakat rahat rahat açıp izleyemiyorum. Orada aslı rolündeki gülse birsel vefat eden halamın kızına ablama baya bi benziyo.
Annemde onu görünce ablamı hatırlıyo. Sonra başlıyor ağlamaya. O yüzden evde yalnızken falan izlemeye çalışıyorum. :/
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9477
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
Re: Hırtlar Vadisi - [Kurtlar Vadisinin Değişik Bir Versiyonu] -
Ben Avrupa Yakasını fazla izlemedim bana yüzeysel geliyordu ben Yahşi Cazibe dizisini izledim o diziyi daha samimi buldum ama ilerleyen bölümlerinde senaryo tekrara düşüp esprileri bayatlayınca final yapıldı.

