Bankalara "Dolandırıldım" Şikayeti Arttı! Güvenlik Açığı Mı Var?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9455
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 929 kez
- Teşekkür edildi: 6998 kez
Re: Bankalara "Dolandırıldım" Şikayeti Arttı! Güvenlik Açığı Mı Var?
Bankalarda güvenlik açığı her zaman olur fakat önemli olan nasıl ve ne zaman bu açıkların kapatıldığı, bunun düzenli bir şekilde yazılımsal veya donanımsal olarak güncellenip güncellenmediğidir.
