Bankalara "Dolandırıldım" Şikayeti Arttı! Güvenlik Açığı Mı Var?

Youtube ve diğer yasal video klipleri buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Bankalara "Dolandırıldım" Şikayeti Arttı! Güvenlik Açığı Mı Var?

Mesaj gönderen velociraptor »


Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9455
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 929 kez
Teşekkür edildi: 6998 kez

Re: Bankalara "Dolandırıldım" Şikayeti Arttı! Güvenlik Açığı Mı Var?

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Bankalarda güvenlik açığı her zaman olur fakat önemli olan nasıl ve ne zaman bu açıkların kapatıldığı, bunun düzenli bir şekilde yazılımsal veya donanımsal olarak güncellenip güncellenmediğidir.
Cevapla

“Video sitelerinden paylaşımlar” sayfasına dön