
Microsoft, 2029'a kadar Windows için Klasik Outlook'u destekleyecek , ancak bu, uygulamanın öncelikli olacağı anlamına gelmiyor. Posta istemcisinin klasik sürümünde, kullanıcıların yaklaşık bir yıldır şikayet ettiği bir hata vardı. Microsoft sonunda sorunu kabul etti ve bunu yüksek CPU kullanım sorunu olarak özetledi. Söz konusu hata, bir kullanıcı Klasik Outlook uygulamasında bir e-posta yazdığında CPU'nun %30 veya %50 oranında artmasına neden oluyor. Şirket, kullanıcıların Görev Yöneticisi açıksa bu davranışı gözlemleyebileceğini belirtti.
Beta News tarafından tespit edilen bir destek sayfasına göre , bu hata Windows 11 Sürüm 2406 Yapı 17726.20126 ve üzeri sürümlerde mevcuttur. Güncel, Aylık, Kurumsal sürüm kanalları ve hatta Windows Insider Programı'ndakiler dahil olmak üzere tüm kanallardaki kullanıcıları etkiler. Microsoft, Windows 11 v2406'yı Haziran 2024'te yayınladı.
Microsoft, Outlook Ekibinin bu sorunu araştırdığını belirtse de soruna dair bir açıklama sunmadı. Kullanıcılar, performans sorununa neyin sebep olabileceğini merak ediyor. Bu, CPU kullanımındaki artışların bilgisayarın güç tüketimini de artırması nedeniyle oldukça endişe verici.
Ancak iyi bir haber var, Microsoft bu tuhaf sorunu çözmek için bir geçici çözüm sağladı. Kullanıcılara sorunu hafifletmek için Yarı Yıllık Kanala geçmelerini öneriyor. Bunu söylemek yapmaktan daha kolay, ancak Windows Kayıt Defterini düzenleyerek bunun hızlı bir yolu var.
Yapmanız gerekenler şunlardır.
Komut istemi penceresini açın ( Yönetici olarak çalıştır seçeneğinin seçili olduğundan emin olun).
Aşağıdaki komutu yapıştırın ve Enter'a basın:
Kod: Tümünü seç
reg add HKLM\Software\Policies\Microsoft\office\16.0\common\officeupdate /v updatebranch /t REG_SZ /d SemiAnnualKaynak :
https://www.ghacks.net/2025/04/17/micro ... age-issue/





