Tarayıcıda bunun aktif olmasını istiyorum - Çözüldü

Diğer bölümler ile alakasız konular buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
mehoaga
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 790
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3297 kez
Teşekkür edildi: 780 kez

Tarayıcıda bunun aktif olmasını istiyorum - Çözüldü

Mesaj gönderen mehoaga »

Saygıdeğer forumdaşlar;
daha önceden tarayıcıyı açtığımda aynen böyle bir ekran geliyordu. Şu anda kendim hepsini elimle yazmak zorunda kalıyorum.
yani şu anda tarayıcımı açtığımda kutuların içleri boş geliyor. Ama önceden olduğu gibi olsaydı sadece şifremi girip "giriş" butonuna basıp sayfaya direkt girmiş olacaktım.

Resim

Konu hakkında bilgilerinizi rica ediyorum.

Sizlerede habire sıkıntılarımla ilgili rahatsızlık veriyorsam affola.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9466
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7010 kez

Re: tarayıcıda bunun aktif olmasını istiyorum

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Beni hatırla bölümünü aktif edince de yine otomatik girmeden şifreni ve adını girmeni mi istiyor yoksa sadece adın geliyor otomatik olarak da sadece şifreni girecek ekran mı boş gelsin istiyorsun onu tam anlayamadım.
Kullanıcı avatarı
mehoaga
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 790
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3297 kez
Teşekkür edildi: 780 kez

Re: tarayıcıda bunun aktif olmasını istiyorum

Mesaj gönderen mehoaga »

Yanıtın için teşekkkür ediyorum. Şimdi verdiğim resimdeki gibi gelmesini istiyorum. Yani tarayıcımı kapatıp açtığımda bu sayfaya girmek istediğimde ilk kutunun için üye adım geliyordu. Ccleaner proramıyla temizlik yaparken tarayıcım açıksa es geç diyorum. Yani bazı veriler içinde saklı kalıyor. Ama hangi ayarı devre dışı bıraktım oda hatırımda değil. O yüzden sizlerden yardımcı olmanızı istemiştim.
Beni hatırla kısmı açık olsada aynı 2 kutunun içide boş geliyor.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: tarayıcıda bunun aktif olmasını istiyorum

Mesaj gönderen velociraptor »

Kullanıcı avatarı
mehoaga
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 790
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3297 kez
Teşekkür edildi: 780 kez

Re: tarayıcıda bunun aktif olmasını istiyorum

Mesaj gönderen mehoaga »


Tarkan hocam
https://www.sordum.net/53837/google-chr ... atirlasin/
.bunu denedim sayfayı kapattım açtım kutuların içi yine boş
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: tarayıcıda bunun aktif olmasını istiyorum

Mesaj gönderen velociraptor »

Ayarı yaptıktan sonra hatırlaması için bir kez elle doldurulması gerekebilir.
Kullanıcı avatarı
mehoaga
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 790
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3297 kez
Teşekkür edildi: 780 kez

Re: tarayıcıda bunun aktif olmasını istiyorum

Mesaj gönderen mehoaga »

velociraptor yazdı: 12 Nis 2025, 21:53 Ayarı yaptıktan sonra hatırlaması için bir kez elle doldurulması gerekebilir.
Tarkan hocam yine hızır gibisiniz :arrow: yine valla nerelerin ayarını kapattım hatırlamıyorum ama gösterdiğiniz sayfalardakini uyguladım ama doğru yermi bilemiyorum. Sayfadan çıktım ve resimde görünen oldu yani benim istediğim yer. :arrow:

Resim

Oldu galiba inş bu ayarlarım tekrar bozulmaz. Herşey için teşekkürler. Ellerinize kollarınıza emeklerinize sağlık. İYİKİ VARSINIZ.
En son mehoaga tarafından 12 Nis 2025, 22:08 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: Tarayıcıda bunun aktif olmasını istiyorum - Çözüldü

Mesaj gönderen velociraptor »

Eline sağlık abi , çözüldü diye işaretledim :arrow:
Kullanıcı avatarı
mehoaga
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 790
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3297 kez
Teşekkür edildi: 780 kez

Re: Tarayıcıda bunun aktif olmasını istiyorum - Çözüldü

Mesaj gönderen mehoaga »

velociraptor yazdı: 12 Nis 2025, 22:07 Eline sağlık abi , çözüldü diye işaretledim :arrow:
Eyvallah Üstadım. "abi" kelimeniz beni çok mest ediyor. Çok ama çok teşekkür ediyorum ben olduğuna inanadıydım ama görünen oki oldu. ve ÇöZÜLDÜ denilebilir demeden siz benden önce davrandınız. Ellerinize kollarınıza sağlık. :arrow: Rabbime dua ediyorum ömrünüzde uzun ve sağlıklı olur inş. Size minnettarım hocam. :arrow: O kadar derdin sorunun arasında banada yer ayırıyorsunuz ya işte buda gurur verici bir olay. İyiki buraya üye olmuşum. Desek yaa "yalnız değilim". değilmi. :arrow:
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: Tarayıcıda bunun aktif olmasını istiyorum - Çözüldü

Mesaj gönderen velociraptor »

Cümlemizin inşallah.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17561
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11784 kez

Re: Tarayıcıda bunun aktif olmasını istiyorum - Çözüldü

Mesaj gönderen burak35 »

Tarayıcının ayarlar arayüzünden otomatik doldurma giriş beni hatırla gibi kısımları var. Oralardaki ayarları açmak gerekebilir.
Chromium tabanlı tarayıcılarda böyle. Ancak firefox tabanlı tarayıcılarda o ayarların ismi nasıldır bilemiyorum.
Malum win 7 zamanlarından beri firefox tabanlı tarayıcı kullanmıyorum artık.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9466
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7010 kez

Re: Tarayıcıda bunun aktif olmasını istiyorum - Çözüldü

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Tüm tarayıcılarda hemen hemen aynıdır ki hepsi firefox hariç chrome tarayıcısının chromium mantığı ile çalışıyor.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17561
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11784 kez

Re: Tarayıcıda bunun aktif olmasını istiyorum - Çözüldü

Mesaj gönderen burak35 »

Firefox ta malesef ayarlar arayüzü biraz daha farklı. Sırf arayüzü rahat değil diye kullanmıyorum onuda.
Ama hem chromium hemde firefox tabanlı birçok tarayıcı kullandım. En rahatı en kullanışlısı şuan iron bence.
Cevapla