daha önceden tarayıcıyı açtığımda aynen böyle bir ekran geliyordu. Şu anda kendim hepsini elimle yazmak zorunda kalıyorum.
yani şu anda tarayıcımı açtığımda kutuların içleri boş geliyor. Ama önceden olduğu gibi olsaydı sadece şifremi girip "giriş" butonuna basıp sayfaya direkt girmiş olacaktım.

Konu hakkında bilgilerinizi rica ediyorum.
Sizlerede habire sıkıntılarımla ilgili rahatsızlık veriyorsam affola.





