Uzmanlar en gerçekçi psikopatı seçti!

Youtube ve diğer yasal video klipleri buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Uzmanlar en gerçekçi psikopatı seçti!

Mesaj gönderen velociraptor »


Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Uzmanlar en gerçekçi psikopatı seçti!

Mesaj gönderen burak35 »

Güzel videoymuş. Teşekkürler. Film kültürüm pek yok. Ama film çok gerçekçi geldi bana. En kısa zamanda izlemeye çalışacağım.
Adamın oyunculuğuda enfesmiş. O karaktere bürünmemiş. Adeta o adam olmuş sanki.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: Uzmanlar en gerçekçi psikopatı seçti!

Mesaj gönderen velociraptor »

Defalarca izlediğim ve en beğendiğim filimlerden biridir , resmen EFSANE dir , ismi No Country for Old Men IMDB puanı 8.2
https://www.imdb.com/title/tt0477348/
mertcan90
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 786
Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
Teşekkür etti: 716 kez
Teşekkür edildi: 676 kez

Re: Uzmanlar en gerçekçi psikopatı seçti!

Mesaj gönderen mertcan90 »

velociraptor yazdı: 03 Oca 2025, 02:28 Defalarca izlediğim ve en beğendiğim filimlerden biridir , resmen EFSANE dir , ismi No Country for Old Men IMDB puanı 8.2
https://www.imdb.com/title/tt0477348/
Coen Kardeşlerin bana göre en iyi filmi. velociraptor burada yazınca tekrar izleme isteği duydum.
Bu filmin diyalogları müthiştir.
''if the rule you followed brought you to this, of what use was the rule?”
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Uzmanlar en gerçekçi psikopatı seçti!

Mesaj gönderen burak35 »

Filmi izledim. Film güzel. Başroldeki herif efsane. Karakter efsane. Yazı tura sahnesi efsane. Bi yere kadar sıkılmadan izledim.
Sonra biraz durgunlaştı biraz baydı. Biraz daha fazla aksiyonlu bir film bekledim şahsen. Ama yinede güzeldi. 10 üzerinden 7 alır benim gözümde.
Ben yıllar önce bi film izlemiştim. Of of. Tv8 deydi galiba. Tabi o zamanlarda tv8 in tv8 olduğu zamanlar. İsmi hepsini vur mu neydi.
Çok güzeldi o film. Ufak bi velet vardı. Şişman bi adamlar onu çetesi çocuğu kaçırmaya çalışıyordu. Havuçlu bi herifte çocucu kurtarmaya çalışıyordu.
Baya güzeldi. Fİlmde bebek metal müzik sesi duymaz ağlayıp zırlıyordu. Duyuncada uyumaya başlıyordu. O kısımlar çok güzeldi.
Kill bill de hgarikaydı mesela. İlk izlediğimde ağzım açık kalmıştı. Hey gidi günler hey. O zamanlar lise üniversite zamanları tabi 2010 öncesi.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53922
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19742 kez
Teşekkür edildi: 11975 kez

Re: Uzmanlar en gerçekçi psikopatı seçti!

Mesaj gönderen velociraptor »

Başrol oyuncusu bu performansı ile Oscar aldı
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Uzmanlar en gerçekçi psikopatı seçti!

Mesaj gönderen burak35 »

Hakkıdır abi. Adam oscarlık oynamış zaten. Jestleri mimikleri efsane.
Cevapla

“Video sitelerinden paylaşımlar” sayfasına dön