Uzmanlar en gerçekçi psikopatı seçti!
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Uzmanlar en gerçekçi psikopatı seçti!
Güzel videoymuş. Teşekkürler. Film kültürüm pek yok. Ama film çok gerçekçi geldi bana. En kısa zamanda izlemeye çalışacağım.
Adamın oyunculuğuda enfesmiş. O karaktere bürünmemiş. Adeta o adam olmuş sanki.
Adamın oyunculuğuda enfesmiş. O karaktere bürünmemiş. Adeta o adam olmuş sanki.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
Re: Uzmanlar en gerçekçi psikopatı seçti!
Defalarca izlediğim ve en beğendiğim filimlerden biridir , resmen EFSANE dir , ismi No Country for Old Men IMDB puanı 8.2
https://www.imdb.com/title/tt0477348/
https://www.imdb.com/title/tt0477348/
-
mertcan90
- Kilobyte4

- Mesajlar: 786
- Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
- Teşekkür etti: 716 kez
- Teşekkür edildi: 676 kez
Re: Uzmanlar en gerçekçi psikopatı seçti!
Coen Kardeşlerin bana göre en iyi filmi. velociraptor burada yazınca tekrar izleme isteği duydum.velociraptor yazdı: 03 Oca 2025, 02:28 Defalarca izlediğim ve en beğendiğim filimlerden biridir , resmen EFSANE dir , ismi No Country for Old Men IMDB puanı 8.2
https://www.imdb.com/title/tt0477348/
Bu filmin diyalogları müthiştir.
''if the rule you followed brought you to this, of what use was the rule?”
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Uzmanlar en gerçekçi psikopatı seçti!
Filmi izledim. Film güzel. Başroldeki herif efsane. Karakter efsane. Yazı tura sahnesi efsane. Bi yere kadar sıkılmadan izledim.
Sonra biraz durgunlaştı biraz baydı. Biraz daha fazla aksiyonlu bir film bekledim şahsen. Ama yinede güzeldi. 10 üzerinden 7 alır benim gözümde.
Ben yıllar önce bi film izlemiştim. Of of. Tv8 deydi galiba. Tabi o zamanlarda tv8 in tv8 olduğu zamanlar. İsmi hepsini vur mu neydi.
Çok güzeldi o film. Ufak bi velet vardı. Şişman bi adamlar onu çetesi çocuğu kaçırmaya çalışıyordu. Havuçlu bi herifte çocucu kurtarmaya çalışıyordu.
Baya güzeldi. Fİlmde bebek metal müzik sesi duymaz ağlayıp zırlıyordu. Duyuncada uyumaya başlıyordu. O kısımlar çok güzeldi.
Kill bill de hgarikaydı mesela. İlk izlediğimde ağzım açık kalmıştı. Hey gidi günler hey. O zamanlar lise üniversite zamanları tabi 2010 öncesi.
Sonra biraz durgunlaştı biraz baydı. Biraz daha fazla aksiyonlu bir film bekledim şahsen. Ama yinede güzeldi. 10 üzerinden 7 alır benim gözümde.
Ben yıllar önce bi film izlemiştim. Of of. Tv8 deydi galiba. Tabi o zamanlarda tv8 in tv8 olduğu zamanlar. İsmi hepsini vur mu neydi.
Çok güzeldi o film. Ufak bi velet vardı. Şişman bi adamlar onu çetesi çocuğu kaçırmaya çalışıyordu. Havuçlu bi herifte çocucu kurtarmaya çalışıyordu.
Baya güzeldi. Fİlmde bebek metal müzik sesi duymaz ağlayıp zırlıyordu. Duyuncada uyumaya başlıyordu. O kısımlar çok güzeldi.
Kill bill de hgarikaydı mesela. İlk izlediğimde ağzım açık kalmıştı. Hey gidi günler hey. O zamanlar lise üniversite zamanları tabi 2010 öncesi.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Uzmanlar en gerçekçi psikopatı seçti!
Hakkıdır abi. Adam oscarlık oynamış zaten. Jestleri mimikleri efsane.
