Türkiye'nin gençleri bu hâlde
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2924
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3927 kez
- Teşekkür edildi: 3205 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Türkiye'nin gençleri bu hâlde
Zorluk sıkıntı çaresizlik ne yapsın insanlar. Dışarda birşeyler yese içse en az bin tl tutar zaten.
- root@localhost
- Gigabyte3

- Mesajlar: 2924
- Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3927 kez
- Teşekkür edildi: 3205 kez
Re: Türkiye'nin gençleri bu hâlde
Geçen hastane öğle arasi çocuklar ve hanim ile fırına gittik. Iki üç parça bir şey söyledik. 4 çay içtik. 330tl hesap. Toplasan 1 saat oturmadık. Allah herkeze yardım etsin.
- Kayserilifatih
- Petabyte4

- Mesajlar: 9477
- Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 930 kez
- Teşekkür edildi: 7017 kez
Re: Türkiye'nin gençleri bu hâlde
Kimsenin kimseye tahammülü yok herkes bunalımda herkes bir kaşık suda birbirini boğacak ve işin en önemlisi de kimse gülümsemiyor ve bu durum daha da büyüyecek gibi ki sıkıntıdan insanlar başka insanları görünce kavga edecek gibi bir haldeler yani ülkede acayip dengesizlik var. Zor durumda olan herkese dayanma gücü ve sabır diliyorum.
-
mertcan90
- Kilobyte4

- Mesajlar: 786
- Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
- Teşekkür etti: 716 kez
- Teşekkür edildi: 676 kez
Re: Türkiye'nin gençleri bu hâlde
Sevgili forum arkdaşlarım kendinizi hiç boşuna yormayın, üzmeyin. Hala %30 bandında oyları var. Yani her üç seçmenden biri bunlara oy veriyor. Ben bildim bileli bu ülkede ekonomik sorun vs vardı ama bugün yaşadıklarımızla kıyaslanamaz bile. İnsanlar bir şekilde iyi kötü geçinir giderdi. Maalesef biat kültürünün tezahürünü dibine kadar yaşıyoruz. Muhalefet zaten yerlerde sürünüyor. Ütüne bir de seçim barajını koy sonuç ortada.
-
mertcan90
- Kilobyte4

- Mesajlar: 786
- Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
- Teşekkür etti: 716 kez
- Teşekkür edildi: 676 kez
Re: Türkiye'nin gençleri bu hâlde
Ben gençlere, çocuklara çok üzülüyorum onların umudunu çaldık. Hayatta en kötü şey ne derseniz ben umutsuz yaşamak derim.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Türkiye'nin gençleri bu hâlde
Abi yine o kadar haklısın ki. Söylenecek çok şey varda söyleyemiyoruz işte.
