Türkiye'nin gençleri bu hâlde

Youtube ve diğer yasal video klipleri buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Türkiye'nin gençleri bu hâlde

Mesaj gönderen velociraptor »


Kullanıcı avatarı
root@localhost
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2924
Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3927 kez
Teşekkür edildi: 3205 kez

Re: Türkiye'nin gençleri bu hâlde

Mesaj gönderen root@localhost »

Doğru.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Türkiye'nin gençleri bu hâlde

Mesaj gönderen burak35 »

Zorluk sıkıntı çaresizlik ne yapsın insanlar. Dışarda birşeyler yese içse en az bin tl tutar zaten.
Kullanıcı avatarı
root@localhost
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2924
Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3927 kez
Teşekkür edildi: 3205 kez

Re: Türkiye'nin gençleri bu hâlde

Mesaj gönderen root@localhost »

Geçen hastane öğle arasi çocuklar ve hanim ile fırına gittik. Iki üç parça bir şey söyledik. 4 çay içtik. 330tl hesap. Toplasan 1 saat oturmadık. Allah herkeze yardım etsin.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9477
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7017 kez

Re: Türkiye'nin gençleri bu hâlde

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Kimsenin kimseye tahammülü yok herkes bunalımda herkes bir kaşık suda birbirini boğacak ve işin en önemlisi de kimse gülümsemiyor ve bu durum daha da büyüyecek gibi ki sıkıntıdan insanlar başka insanları görünce kavga edecek gibi bir haldeler yani ülkede acayip dengesizlik var. Zor durumda olan herkese dayanma gücü ve sabır diliyorum.
mertcan90
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 786
Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
Teşekkür etti: 716 kez
Teşekkür edildi: 676 kez

Re: Türkiye'nin gençleri bu hâlde

Mesaj gönderen mertcan90 »

Sevgili forum arkdaşlarım kendinizi hiç boşuna yormayın, üzmeyin. Hala %30 bandında oyları var. Yani her üç seçmenden biri bunlara oy veriyor. Ben bildim bileli bu ülkede ekonomik sorun vs vardı ama bugün yaşadıklarımızla kıyaslanamaz bile. İnsanlar bir şekilde iyi kötü geçinir giderdi. Maalesef biat kültürünün tezahürünü dibine kadar yaşıyoruz. Muhalefet zaten yerlerde sürünüyor. Ütüne bir de seçim barajını koy sonuç ortada.
mertcan90
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 786
Kayıt: 02 Eki 2020, 21:13
Teşekkür etti: 716 kez
Teşekkür edildi: 676 kez

Re: Türkiye'nin gençleri bu hâlde

Mesaj gönderen mertcan90 »

Ben gençlere, çocuklara çok üzülüyorum onların umudunu çaldık. Hayatta en kötü şey ne derseniz ben umutsuz yaşamak derim.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Türkiye'nin gençleri bu hâlde

Mesaj gönderen burak35 »

Abi yine o kadar haklısın ki. Söylenecek çok şey varda söyleyemiyoruz işte.
Cevapla

“Video sitelerinden paylaşımlar” sayfasına dön