Almanya’da hayatta kalmanın iki yolu

Youtube ve diğer yasal video klipleri buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Almanya’da hayatta kalmanın iki yolu

Mesaj gönderen velociraptor »


Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17561
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11784 kez

Re: Almanya’da hayatta kalmanın iki yolu

Mesaj gönderen burak35 »

Kumara falan hiç gerek yok. Senin benim gibi temiz sade vatandaşa iş verseler rahat rahat hayatta kalır zaten.
Ama Tr de böyle değil işte işler. Herkes kendi eşini dostunu ailesini akrabasını kolluyor. Torpilcilik hat sahfada. Adam kayırma liyakatsizlik.
Bunlar oluncada çok fazla adaletsizlik ve eşitsizlik oluşuyor.
Kullanıcı avatarı
Tarımişçisi
Byte3
Byte3
Mesajlar: 138
Kayıt: 20 Şub 2024, 11:45
Teşekkür etti: 21 kez
Teşekkür edildi: 93 kez

Re: Almanya’da hayatta kalmanın iki yolu

Mesaj gönderen Tarımişçisi »

Almanya'da, Türkiye'de bir Suriyeli gibisin. Onlara benziyorsan senin yabancı olduğunu fark etmezler. Fark ederlerse mesafe koyarlar. Türkler Almaya'da da Türk. Bir işin yoksa akrabalara yaltaklanacaksın. Onlar seni idare eder.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17561
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11784 kez

Re: Almanya’da hayatta kalmanın iki yolu

Mesaj gönderen burak35 »

Bi akraba yakının falan olursa iyi. Olmazsa kötü malesef. Bikaç arkadaşım orada kalmıştı. Biri münihte berlinde kalmış.
Sonra babası o kundaktayken vefat edince çocuğu annesi türkiyeye getirmiş. Film gibiydi hayatı. Ötekisi ise arada bayreutha gidip geliyordu.
Orada teyzem eniştem 2 de yeğenim var diyordu. Hemen hemen her iş yaptıklarını söylüyordu. İnşaat dekorasyon bahçe bakım boya falan.
Cevapla

“Video sitelerinden paylaşımlar” sayfasına dön