Almanya’da hayatta kalmanın iki yolu
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17561
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11784 kez
Re: Almanya’da hayatta kalmanın iki yolu
Kumara falan hiç gerek yok. Senin benim gibi temiz sade vatandaşa iş verseler rahat rahat hayatta kalır zaten.
Ama Tr de böyle değil işte işler. Herkes kendi eşini dostunu ailesini akrabasını kolluyor. Torpilcilik hat sahfada. Adam kayırma liyakatsizlik.
Bunlar oluncada çok fazla adaletsizlik ve eşitsizlik oluşuyor.
Ama Tr de böyle değil işte işler. Herkes kendi eşini dostunu ailesini akrabasını kolluyor. Torpilcilik hat sahfada. Adam kayırma liyakatsizlik.
Bunlar oluncada çok fazla adaletsizlik ve eşitsizlik oluşuyor.
- Tarımişçisi
- Byte3

- Mesajlar: 138
- Kayıt: 20 Şub 2024, 11:45
- Teşekkür etti: 21 kez
- Teşekkür edildi: 93 kez
Re: Almanya’da hayatta kalmanın iki yolu
Almanya'da, Türkiye'de bir Suriyeli gibisin. Onlara benziyorsan senin yabancı olduğunu fark etmezler. Fark ederlerse mesafe koyarlar. Türkler Almaya'da da Türk. Bir işin yoksa akrabalara yaltaklanacaksın. Onlar seni idare eder.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17561
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11784 kez
Re: Almanya’da hayatta kalmanın iki yolu
Bi akraba yakının falan olursa iyi. Olmazsa kötü malesef. Bikaç arkadaşım orada kalmıştı. Biri münihte berlinde kalmış.
Sonra babası o kundaktayken vefat edince çocuğu annesi türkiyeye getirmiş. Film gibiydi hayatı. Ötekisi ise arada bayreutha gidip geliyordu.
Orada teyzem eniştem 2 de yeğenim var diyordu. Hemen hemen her iş yaptıklarını söylüyordu. İnşaat dekorasyon bahçe bakım boya falan.
Sonra babası o kundaktayken vefat edince çocuğu annesi türkiyeye getirmiş. Film gibiydi hayatı. Ötekisi ise arada bayreutha gidip geliyordu.
Orada teyzem eniştem 2 de yeğenim var diyordu. Hemen hemen her iş yaptıklarını söylüyordu. İnşaat dekorasyon bahçe bakım boya falan.
