Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15150
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2506 kez
- Teşekkür edildi: 5302 kez
Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma
Bunlar işini görür....


- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15150
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2506 kez
- Teşekkür edildi: 5302 kez
Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma
Yukarıdaki yazılımları eşzamanlı senkonize olarak kullandığın zaman Windows11 sağ menüsü böyle görünür.
Klasöre sağ tıklama :
Dosya sağ tıklama :
Klasöre sağ tıklama : (Gizli Bileşenler-SHİFT tuşuna basılı halde)
Dosya sağ tıklama : (Gizli Bileşenler-SHİFT tuşuna basılı halde)
Windows 11 Home 22H2 Masaüstü
Windows 11 "Bu Bilgisayar" Sağ Menüsü :
Klasöre sağ tıklama :






TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı
Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma
TRWE_2012 yazdı: 07 Haz 2024, 15:59 Yukarıdaki yazılımları eşzamanlı senkonize olarak kullandığın zaman Windows11 sağ menüsü böyle görünür.
Klasöre sağ tıklama :
Dosya sağ tıklama :
Klasöre sağ tıklama : (Gizli Bileşenler-SHİFT tuşuna basılı halde)
Dosya sağ tıklama : (Gizli Bileşenler-SHİFT tuşuna basılı halde)
Windows 11 Home 22H2 Masaüstü
Windows 11 "Bu Bilgisayar" Sağ Menüsü :
TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı
Ec Menu ile bunları kaldıramadım.

- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma
Araçlar ve kişiselleştir varsayılan bileşenler olduğu için yanılmıyorsam Dll den çekiliyor yani kaldırmak zor gibi.
Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma
Resimde gördüğünüz gibi 2 tane araçlar olduğu için alttakini kaldırmak istedim, üstteki Ec Menu ile geldivelociraptor yazdı: 07 Haz 2024, 17:48 Araçlar ve kişiselleştir varsayılan bileşenler olduğu için yanılmıyorsam Dll den çekiliyor yani kaldırmak zor gibi.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma
Ben dip kısımda tek araçlar görüyorum. Eğer EC menü ile üst kısımdaki araçları kastediyorsan onu EC menü ekliyor onu kolayca kaldırabilrsin veya farklı bir isimle adlandırabilirsin.
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma
Kişiselleştirme sağ tuştan kaldırılabiliyormuş.
https://www.tenforums.com/tutorials/250 ... -10-a.html
Ama Alttaki Araçlar sanırım kaldırılamıyor. Denemek isterseniz deneyin. Belki işinizi kısmende olsa görür.
https://www.tenforums.com/tutorials/250 ... -10-a.html
Ama Alttaki Araçlar sanırım kaldırılamıyor. Denemek isterseniz deneyin. Belki işinizi kısmende olsa görür.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15150
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2506 kez
- Teşekkür edildi: 5302 kez
Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma
Galiba Windows Vista/7 kullanıyorsun, ne mutlu sana....
Aşağıdaki yazılımla direkt bileşenleri silebilirsin.


Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma
Windows 7 kullanıyorum. Tnctrden indirdim. ayrıca teşekkürlerTRWE_2012 yazdı: 07 Haz 2024, 18:42Galiba Windows Vista/7 kullanıyorsun, ne mutlu sana....
Aşağıdaki yazılımla direkt bileşenleri silebilirsin.
Ama bunla sildiğin girdiği geri alamazsın.....(çünkü ben bunu bizzat denedim yıllar önce Vista/7 'de)
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15150
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2506 kez
- Teşekkür edildi: 5302 kez
Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma

Örneği incele...
Var...


- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15150
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2506 kez
- Teşekkür edildi: 5302 kez
Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma
Context Menu Manager v4.0 yazılımını kullanmak isteyenler için NOTLAR :
1.Yazılım portable...
2.Sisteminiz de çalışabilmesi için MS-Framework NET 3.5 veya 4.0 üstü bileşenin sisteminizde kurulu olması gerekiyor (önceden)
3.Yazılım ilk çalıştırıldığında(yönetici olarak) saf Tao Çince Lehçesinde açılıyor.Çince biliyorsanız sorun yok, Çinceniz yoksa, GitHUB sayfasından İngilizce yapılandırma dosyasını aşağıda gösterildiği yere atıyorsunuz ve yazılımı yeniden yönetici olarak başlatıyorsunuz.Bu kadar...

1.Yazılım portable...
2.Sisteminiz de çalışabilmesi için MS-Framework NET 3.5 veya 4.0 üstü bileşenin sisteminizde kurulu olması gerekiyor (önceden)
3.Yazılım ilk çalıştırıldığında(yönetici olarak) saf Tao Çince Lehçesinde açılıyor.Çince biliyorsanız sorun yok, Çinceniz yoksa, GitHUB sayfasından İngilizce yapılandırma dosyasını aşağıda gösterildiği yere atıyorsunuz ve yazılımı yeniden yönetici olarak başlatıyorsunuz.Bu kadar...

Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma
bu yöntemi daha çok sevdim uygularım teşekkürlerTRWE_2012 yazdı: 07 Haz 2024, 19:17 Context Menu Manager v4.0 yazılımını kullanmak isteyenler için NOTLAR :
1.Yazılım portable...
2.Sisteminiz de çalışabilmesi için MS-Framework NET 3.5 veya 4.0 üstü bileşenin sisteminizde kurulu olması gerekiyor (önceden)
3.Yazılım ilk çalıştırıldığında(yönetici olarak) saf Tao Çince Lehçesinde açılıyor.Çince biliyorsanız sorun yok, Çinceniz yoksa, GitHUB sayfasından İngilizce yapılandırma dosyasını aşağıda gösterildiği yere atıyorsunuz ve yazılımı yeniden yönetici olarak başlatıyorsunuz.Bu kadar...
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17556
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10117 kez
- Teşekkür edildi: 11777 kez
Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma
Windows context menu manager güzel bi programa benziyor.

