Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Kullanıcı avatarı
mystyle9
Byte1
Byte1
Mesajlar: 41
Kayıt: 06 Haz 2024, 08:46
Teşekkür etti: 37 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma

Mesaj gönderen mystyle9 »

Merhaba, nasıl yaparım
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15150
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

mystyle9 yazdı: 07 Haz 2024, 14:51 Merhaba, nasıl yaparım
Bunlar işini görür....
Resim
Daha fazla sağ menü yazılımı istersen aşağıdakileri inceleyebilirsin.
Resim
Çerçeve içine alınanlar 30 gün deneme sürümlü trial yazılımlar.....Hepsinden daha iyiler, Windows'un sağ menü birleşenlerinin derinliklerine nufus edebiliyorlar.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15150
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Yukarıdaki yazılımları eşzamanlı senkonize olarak kullandığın zaman Windows11 sağ menüsü böyle görünür.

Klasöre sağ tıklama :
Resim
Dosya sağ tıklama :
Resim
Klasöre sağ tıklama : (Gizli Bileşenler-SHİFT tuşuna basılı halde)
Resim
Dosya sağ tıklama : (Gizli Bileşenler-SHİFT tuşuna basılı halde)
Resim
Windows 11 Home 22H2 Masaüstü
Resim
Windows 11 "Bu Bilgisayar" Sağ Menüsü :
Resim
TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı
Kullanıcı avatarı
mystyle9
Byte1
Byte1
Mesajlar: 41
Kayıt: 06 Haz 2024, 08:46
Teşekkür etti: 37 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma

Mesaj gönderen mystyle9 »

TRWE_2012 yazdı: 07 Haz 2024, 15:59 Yukarıdaki yazılımları eşzamanlı senkonize olarak kullandığın zaman Windows11 sağ menüsü böyle görünür.

Klasöre sağ tıklama :
Resim
Dosya sağ tıklama :
Resim
Klasöre sağ tıklama : (Gizli Bileşenler-SHİFT tuşuna basılı halde)
Resim
Dosya sağ tıklama : (Gizli Bileşenler-SHİFT tuşuna basılı halde)
Resim
Windows 11 Home 22H2 Masaüstü
Resim
Windows 11 "Bu Bilgisayar" Sağ Menüsü :
Resim
TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı


Ec Menu ile bunları kaldıramadım.

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma

Mesaj gönderen velociraptor »

Araçlar ve kişiselleştir varsayılan bileşenler olduğu için yanılmıyorsam Dll den çekiliyor yani kaldırmak zor gibi.
Kullanıcı avatarı
mystyle9
Byte1
Byte1
Mesajlar: 41
Kayıt: 06 Haz 2024, 08:46
Teşekkür etti: 37 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma

Mesaj gönderen mystyle9 »

velociraptor yazdı: 07 Haz 2024, 17:48 Araçlar ve kişiselleştir varsayılan bileşenler olduğu için yanılmıyorsam Dll den çekiliyor yani kaldırmak zor gibi.
Resimde gördüğünüz gibi 2 tane araçlar olduğu için alttakini kaldırmak istedim, üstteki Ec Menu ile geldi
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma

Mesaj gönderen velociraptor »

Ben dip kısımda tek araçlar görüyorum. Eğer EC menü ile üst kısımdaki araçları kastediyorsan onu EC menü ekliyor onu kolayca kaldırabilrsin veya farklı bir isimle adlandırabilirsin.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma

Mesaj gönderen burak35 »

Kişiselleştirme sağ tuştan kaldırılabiliyormuş.
https://www.tenforums.com/tutorials/250 ... -10-a.html

Ama Alttaki Araçlar sanırım kaldırılamıyor. Denemek isterseniz deneyin. Belki işinizi kısmende olsa görür.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15150
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

mystyle9 yazdı: 07 Haz 2024, 16:39
Ec Menu ile bunları kaldıramadım.

Resim
Galiba Windows Vista/7 kullanıyorsun, ne mutlu sana....

Aşağıdaki yazılımla direkt bileşenleri silebilirsin.
Resim
Ama bunla sildiğin girdiği geri alamazsın.....(çünkü ben bunu bizzat denedim yıllar önce Vista/7 'de)
Resim
Kullanıcı avatarı
mystyle9
Byte1
Byte1
Mesajlar: 41
Kayıt: 06 Haz 2024, 08:46
Teşekkür etti: 37 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma

Mesaj gönderen mystyle9 »

TRWE_2012 yazdı: 07 Haz 2024, 18:42
mystyle9 yazdı: 07 Haz 2024, 16:39
Ec Menu ile bunları kaldıramadım.

Resim
Galiba Windows Vista/7 kullanıyorsun, ne mutlu sana....

Aşağıdaki yazılımla direkt bileşenleri silebilirsin.
Resim
Ama bunla sildiğin girdiği geri alamazsın.....(çünkü ben bunu bizzat denedim yıllar önce Vista/7 'de)
Resim
Windows 7 kullanıyorum. Tnctrden indirdim. ayrıca teşekkürler
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15150
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Resim
Bu iki birleşeni sileceğine "GÖRÜNMEZ" yapabilirsin.

Örneği incele...

Var...
Resim
Görünmez...
Resim
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15150
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Context Menu Manager v4.0 yazılımını kullanmak isteyenler için NOTLAR :

1.Yazılım portable...

2.Sisteminiz de çalışabilmesi için MS-Framework NET 3.5 veya 4.0 üstü bileşenin sisteminizde kurulu olması gerekiyor (önceden)

3.Yazılım ilk çalıştırıldığında(yönetici olarak) saf Tao Çince Lehçesinde açılıyor.Çince biliyorsanız sorun yok, Çinceniz yoksa, GitHUB sayfasından İngilizce yapılandırma dosyasını aşağıda gösterildiği yere atıyorsunuz ve yazılımı yeniden yönetici olarak başlatıyorsunuz.Bu kadar...
Resim
Kullanıcı avatarı
mystyle9
Byte1
Byte1
Mesajlar: 41
Kayıt: 06 Haz 2024, 08:46
Teşekkür etti: 37 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma

Mesaj gönderen mystyle9 »

TRWE_2012 yazdı: 07 Haz 2024, 19:17 Context Menu Manager v4.0 yazılımını kullanmak isteyenler için NOTLAR :

1.Yazılım portable...

2.Sisteminiz de çalışabilmesi için MS-Framework NET 3.5 veya 4.0 üstü bileşenin sisteminizde kurulu olması gerekiyor (önceden)

3.Yazılım ilk çalıştırıldığında(yönetici olarak) saf Tao Çince Lehçesinde açılıyor.Çince biliyorsanız sorun yok, Çinceniz yoksa, GitHUB sayfasından İngilizce yapılandırma dosyasını aşağıda gösterildiği yere atıyorsunuz ve yazılımı yeniden yönetici olarak başlatıyorsunuz.Bu kadar...
Resim
bu yöntemi daha çok sevdim uygularım teşekkürler
Kullanıcı avatarı
mystyle9
Byte1
Byte1
Mesajlar: 41
Kayıt: 06 Haz 2024, 08:46
Teşekkür etti: 37 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma

Mesaj gönderen mystyle9 »

Hallettim hepinize teşekkürler..
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: Win7 Sağ tık Kişiselleştirme ve Araçları kaldırma

Mesaj gönderen burak35 »

Windows context menu manager güzel bi programa benziyor.
Cevapla