Merhaba arkadaslar benim sorum ise (WEBCAM) Yani MSN de biriyle konusurken kamaranın görüntüsü donuyor bazen görüntü kesik kesik ama
normal açtıgımda kendime bakıyorum her hareketimi normal gösteriyor ama
biriyle görüsmeli konusmaya geçince donuyor tutukluk yapıyor yardımcı olursanız sevinirim saygılarımı sunuyorum
Ben çok webcam kullandım,yakın bir arkadasım net cafesi var ve bir sürü markayı denedi,ben A4 Tech kadar kalitelisini ve hızlısını görmedim,ismail söylediklerin bana çok ilginç geldi
pegasus marka web camlar peynir ekmek gibi gidiyor hele bir 4mp varki aklın hayalin durur sen en yakın bir zamanda gold mazlarına ugra A4 tech in göz boyamacılıgını kesvet..