WEBCAM

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

WEBCAM

Mesaj gönderen seheryeli »

Merhaba arkadaslar benim sorum ise (WEBCAM) Yani MSN de biriyle konusurken kamaranın görüntüsü donuyor bazen görüntü kesik kesik ama
normal açtıgımda kendime bakıyorum her hareketimi normal gösteriyor ama
biriyle görüsmeli konusmaya geçince donuyor tutukluk yapıyor yardımcı olursanız sevinirim saygılarımı sunuyorum :?
Kullanıcı avatarı
PeeRLeeSS
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 848
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:12
İletişim:

Mesaj gönderen PeeRLeeSS »

internet hızından..
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53901
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19708 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

internet hiziniz hakkinda da bir bilgi verirseniz sanirim yardim alma sansiniz artar
Kullanıcı avatarı
ilkeryilmaz
Byte4
Byte4
Mesajlar: 157
Kayıt: 24 Mar 2007, 11:42

Mesaj gönderen ilkeryilmaz »

ewet bu herkesin sorunu internet hızından olması yüksek
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

.

Mesaj gönderen N2O »

kesinlikle int hızından hele birde görüntülü konusma yapıyorsan bayagı donar ses kaliteside bozulur
Kullanıcı avatarı
PeeRLeeSS
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 848
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:12
İletişim:

Mesaj gönderen PeeRLeeSS »

A4 Tech ise bazı modellerinde sorun oluyor geçen biz satmıstık adam geri getirdi deneme yaptık gerçekten donuyor..


8 gün degistirme garantimiz var dı adam yenisi aldı gitti :)
Kullanıcı avatarı
Mighty Mouse
Byte4
Byte4
Mesajlar: 174
Kayıt: 16 Mar 2006, 01:08

Mesaj gönderen Mighty Mouse »

Ben çok webcam kullandım,yakın bir arkadasım net cafesi var ve bir sürü markayı denedi,ben A4 Tech kadar kalitelisini ve hızlısını görmedim,ismail söylediklerin bana çok ilginç geldi
Kullanıcı avatarı
PeeRLeeSS
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 848
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:12
İletişim:

Mesaj gönderen PeeRLeeSS »

pegasus marka web camlar peynir ekmek gibi gidiyor hele bir 4mp varki aklın hayalin durur sen en yakın bir zamanda gold mazlarına ugra A4 tech in göz boyamacılıgını kesvet..
Cevapla