Çarpıya bassam dahi Uygulama hiç kapanmasın istiyorum

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Email Bot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 397
Kayıt: 20 Mar 2022, 23:50
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 35 kez

Çarpıya bassam dahi Uygulama hiç kapanmasın istiyorum

Mesaj gönderen Email Bot »

şöyle bir sorum olacak, Windows 10 bir sistemim var ve bu sistemde kurum içi bir uygulama var. Bu uygulamaya her giriş yaptığımda kullanıcı adı şifre girmem gerekiyor. Bu uygulamaya bir kere giriş yaptıktan sonra bu uygulama ben çarpıya bassam dahi hiç kapanmasın istiyorum. Sürekli olarak arka planda çalışmaya devam etsin. Sağ alta küçülsün vs. Mac bilgisayarlarda da böyle bildiğim kadarıyla. Ama uygulamanın kendisinde böyle bir özellik yok. Bunu yapmamın bir imkanı var mıdır? şimdiden teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15191
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2515 kez
Teşekkür edildi: 5329 kez

Re: Çarpıya bassam dahi Uygulama hiç kapanmasın istiyorum

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Email Bot yazdı: 18 Eki 2023, 23:07 şöyle bir sorum olacak, Windows 10 bir sistemim var ve bu sistemde kurum içi bir uygulama var. Bu uygulamaya her giriş yaptığımda kullanıcı adı şifre girmem gerekiyor. Bu uygulamaya bir kere giriş yaptıktan sonra bu uygulama ben çarpıya bassam dahi hiç kapanmasın istiyorum. Sürekli olarak arka planda çalışmaya devam etsin. Sağ alta küçülsün vs. Mac bilgisayarlarda da böyle bildiğim kadarıyla. Ama uygulamanın kendisinde böyle bir özellik yok. Bunu yapmamın bir imkanı var mıdır? şimdiden teşekkürler.
Bu yazılım senin ve herkesin işini "Fazlasıyla" görür......
Resim
Resim
Resim
Windows Sistem Bildirim Alanına küçülen programı geri getirmek için , program simgesine bir kez sol tıklama yapanız yeterlidir.

Windowslar'da ve linux işletim sistemlerinde olması gereken önemli bir özellik, böylece Windows görev çubuğu dolmamış oluyor...
Resim
GİTHUB Geliştirici Sayfası :

https://github.com/AlexanderPro/SmartSystemMenu

NOT :

Yazılımı (portabledir) Windows başlangıcında çalıştırmak için Windows Sistem Bildirim Alanındaki simgesine sağ tık yapıp, "Autostart" komutunu fareyle kiliklemeniz (işaretlemeniz) yeterlidir.

NOT:

Sordum ve Yazılım adasına ekmek çıktı....!!! :-D
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17562
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10123 kez
Teşekkür edildi: 11785 kez

Re: Çarpıya bassam dahi Uygulama hiç kapanmasın istiyorum

Mesaj gönderen burak35 »

Valla böyle bişey daha önce duymadım sanırım. Olsa olsa programla yapılabilir bu.
Biara bikaç tarayıcda (Browserda) Buna benzer bi özellik vardı sanırım. Çarpıya basılınca tüm sekmeler kapatılsın mı diye soruyordu.
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön