Çarpıya bassam dahi Uygulama hiç kapanmasın istiyorum
- Email Bot
- Kilobyte2

- Mesajlar: 397
- Kayıt: 20 Mar 2022, 23:50
- Teşekkür etti: 2 kez
- Teşekkür edildi: 35 kez
Çarpıya bassam dahi Uygulama hiç kapanmasın istiyorum
şöyle bir sorum olacak, Windows 10 bir sistemim var ve bu sistemde kurum içi bir uygulama var. Bu uygulamaya her giriş yaptığımda kullanıcı adı şifre girmem gerekiyor. Bu uygulamaya bir kere giriş yaptıktan sonra bu uygulama ben çarpıya bassam dahi hiç kapanmasın istiyorum. Sürekli olarak arka planda çalışmaya devam etsin. Sağ alta küçülsün vs. Mac bilgisayarlarda da böyle bildiğim kadarıyla. Ama uygulamanın kendisinde böyle bir özellik yok. Bunu yapmamın bir imkanı var mıdır? şimdiden teşekkürler.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15191
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2515 kez
- Teşekkür edildi: 5329 kez
Re: Çarpıya bassam dahi Uygulama hiç kapanmasın istiyorum
Bu yazılım senin ve herkesin işini "Fazlasıyla" görür......Email Bot yazdı: 18 Eki 2023, 23:07 şöyle bir sorum olacak, Windows 10 bir sistemim var ve bu sistemde kurum içi bir uygulama var. Bu uygulamaya her giriş yaptığımda kullanıcı adı şifre girmem gerekiyor. Bu uygulamaya bir kere giriş yaptıktan sonra bu uygulama ben çarpıya bassam dahi hiç kapanmasın istiyorum. Sürekli olarak arka planda çalışmaya devam etsin. Sağ alta küçülsün vs. Mac bilgisayarlarda da böyle bildiğim kadarıyla. Ama uygulamanın kendisinde böyle bir özellik yok. Bunu yapmamın bir imkanı var mıdır? şimdiden teşekkürler.



Windowslar'da ve linux işletim sistemlerinde olması gereken önemli bir özellik, böylece Windows görev çubuğu dolmamış oluyor...

https://github.com/AlexanderPro/SmartSystemMenu
NOT :
Yazılımı (portabledir) Windows başlangıcında çalıştırmak için Windows Sistem Bildirim Alanındaki simgesine sağ tık yapıp, "Autostart" komutunu fareyle kiliklemeniz (işaretlemeniz) yeterlidir.
NOT:
Sordum ve Yazılım adasına ekmek çıktı....!!!
- burak35
- Zettabyte3

- Mesajlar: 17562
- Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 10123 kez
- Teşekkür edildi: 11785 kez
Re: Çarpıya bassam dahi Uygulama hiç kapanmasın istiyorum
Valla böyle bişey daha önce duymadım sanırım. Olsa olsa programla yapılabilir bu.
Biara bikaç tarayıcda (Browserda) Buna benzer bi özellik vardı sanırım. Çarpıya basılınca tüm sekmeler kapatılsın mı diye soruyordu.
Biara bikaç tarayıcda (Browserda) Buna benzer bi özellik vardı sanırım. Çarpıya basılınca tüm sekmeler kapatılsın mı diye soruyordu.
