TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)
- zirvedeneme
- Kilobyte2

- Mesajlar: 302
- Kayıt: 14 Nis 2022, 13:05
- Teşekkür etti: 71 kez
- Teşekkür edildi: 122 kez
TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)
Herkese selamlar. Teamwiewer programını kullanıyorum. Karşı bilgisayara bağlanıyorum. Karşı bilgisayarın içinde not defterini açıyorum, büyük harf küçük harf kullanımında hiçbir problem yok. Fakat karşı bilgisarın içinde bir muhasebe programına girince büyük harf kullanamıyorum. Tuş kombinasyonlarını gönder her iki pc'dede çalışıyor. Neden böyle sorun var sizce? Aslında ilk başta hiç problem yoktu. Sonradan durup dururken oldu.
İlginize teşekkürler.
İlginize teşekkürler.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53895
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)
Teamwiewer ın kendi çözüm önerileri :
1. Geçici bir çözüm olarak, kimlik bilgilerini Ekran klavyesi aracılığıyla girmenizi ve çalışıp çalışmadığına bakmanızı öneririm.
2. Sorun: mac, rdt'den windows'a - Büyük harf kullanılamaz
Çözüm: Microsoft rdt menüsünden => bağlantı => klavye modu => unicode modunu seçin.
Kaynak:
https://community.teamviewer.com/Englis ... he-network
1. Geçici bir çözüm olarak, kimlik bilgilerini Ekran klavyesi aracılığıyla girmenizi ve çalışıp çalışmadığına bakmanızı öneririm.
2. Sorun: mac, rdt'den windows'a - Büyük harf kullanılamaz
Çözüm: Microsoft rdt menüsünden => bağlantı => klavye modu => unicode modunu seçin.
Kaynak:
https://community.teamviewer.com/Englis ... he-network
- zirvedeneme
- Kilobyte2

- Mesajlar: 302
- Kayıt: 14 Nis 2022, 13:05
- Teşekkür etti: 71 kez
- Teşekkür edildi: 122 kez
Re: TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)
hocam, öncelikle ilginiz için çok teşekkür ederim. İkimizde Windows kullanıyoruz. Karşıdaki windows pc'ye teamwiewer aracılığıyla giriş yaptım. Muhasebe uygulamasını açtım. Ekran klavyesini çalıştırdım. Fare ile tıklayınca büyük harfi yazıyor.velociraptor yazdı: 21 Şub 2023, 01:43 Teamwiewer ın kendi çözüm önerileri :
1. Geçici bir çözüm olarak, kimlik bilgilerini Ekran klavyesi aracılığıyla girmenizi ve çalışıp çalışmadığına bakmanızı öneririm.
2. Sorun: mac, rdt'den windows'a - Büyük harf kullanılamaz
Çözüm: Microsoft rdt menüsünden => bağlantı => klavye modu => unicode modunu seçin.
Kaynak:
https://community.teamviewer.com/Englis ... he-network
Fakat kendi klavyemden capslock'u açıp yazınca yazmıyor. Karşıdaki pc'ye bağlanıp ekran klavyesi ile mi çalışmam gerekiyor sürekli? Ne yapabiliriz?
Re: TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)
Deneyimim yok ama alternatif olarak anydesk kullanımı belki çözüm sağlayabilir.
- zirvedeneme
- Kilobyte2

- Mesajlar: 302
- Kayıt: 14 Nis 2022, 13:05
- Teşekkür etti: 71 kez
- Teşekkür edildi: 122 kez
Re: TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)
malesef o işimi görmüyor hocam. teamwiewer ile kendi bilgisayarımdan karşıdakilere şifresiz tek tuşla bağlanıyorum. anydesk ile onay istiyor.ogzhn yazdı: 22 Şub 2023, 15:13 Deneyimim yok ama alternatif olarak anydesk kullanımı belki çözüm sağlayabilir.
- zirvedeneme
- Kilobyte2

- Mesajlar: 302
- Kayıt: 14 Nis 2022, 13:05
- Teşekkür etti: 71 kez
- Teşekkür edildi: 122 kez
Re: TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)
garip bir şekilde i ş harflerini büyük yazıyor diğer harfleri yazmıyor. gerçekten çözemedim sorunu
Re: TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)
Aklıma şöyle bir şey geldi. Klavyedeki tuşun işlevini başka tuşa atansa nasıl olur? q tuşuna caps fonk atama gibi. i,ş ,ç ,ö gibi harflerde ise Türkçe karakterlerle alıp veremediği olabilir, bunda da velociraptor ustanın yazdığı gibi unicodela alakalı olmalı.
- zirvedeneme
- Kilobyte2

- Mesajlar: 302
- Kayıt: 14 Nis 2022, 13:05
- Teşekkür etti: 71 kez
- Teşekkür edildi: 122 kez
Re: TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)
evet, tam olarak öyle sanırım. peki unicodela nedir ve nereden nasıl yaparım? rdt nedir? çözemedim. yönledirebilir misiniz?ogzhn yazdı: 23 Şub 2023, 19:17 Aklıma şöyle bir şey geldi. Klavyedeki tuşun işlevini başka tuşa atansa nasıl olur? q tuşuna caps fonk atama gibi. i,ş ,ç ,ö gibi harflerde ise Türkçe karakterlerle alıp veremediği olabilir, bunda da velociraptor ustanın yazdığı gibi unicodela alakalı olmalı.
Re: TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)
Maalesef rtd nin ne olduğu ya da olabileceği hakkında bilgim yok.

