TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)

Windows 10 ile ilgili bilgi paylaşım alanıdır
Cevapla
Kullanıcı avatarı
zirvedeneme
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 302
Kayıt: 14 Nis 2022, 13:05
Teşekkür etti: 71 kez
Teşekkür edildi: 122 kez

TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)

Mesaj gönderen zirvedeneme »

Herkese selamlar. Teamwiewer programını kullanıyorum. Karşı bilgisayara bağlanıyorum. Karşı bilgisayarın içinde not defterini açıyorum, büyük harf küçük harf kullanımında hiçbir problem yok. Fakat karşı bilgisarın içinde bir muhasebe programına girince büyük harf kullanamıyorum. Tuş kombinasyonlarını gönder her iki pc'dede çalışıyor. Neden böyle sorun var sizce? Aslında ilk başta hiç problem yoktu. Sonradan durup dururken oldu.

İlginize teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53896
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)

Mesaj gönderen velociraptor »

Teamwiewer ın kendi çözüm önerileri :

1. Geçici bir çözüm olarak, kimlik bilgilerini Ekran klavyesi aracılığıyla girmenizi ve çalışıp çalışmadığına bakmanızı öneririm.
2. Sorun: mac, rdt'den windows'a - Büyük harf kullanılamaz
Çözüm: Microsoft rdt menüsünden => bağlantı => klavye modu => unicode modunu seçin.

Kaynak:
https://community.teamviewer.com/Englis ... he-network
Kullanıcı avatarı
zirvedeneme
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 302
Kayıt: 14 Nis 2022, 13:05
Teşekkür etti: 71 kez
Teşekkür edildi: 122 kez

Re: TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)

Mesaj gönderen zirvedeneme »

velociraptor yazdı: 21 Şub 2023, 01:43 Teamwiewer ın kendi çözüm önerileri :

1. Geçici bir çözüm olarak, kimlik bilgilerini Ekran klavyesi aracılığıyla girmenizi ve çalışıp çalışmadığına bakmanızı öneririm.
2. Sorun: mac, rdt'den windows'a - Büyük harf kullanılamaz
Çözüm: Microsoft rdt menüsünden => bağlantı => klavye modu => unicode modunu seçin.

Kaynak:
https://community.teamviewer.com/Englis ... he-network
hocam, öncelikle ilginiz için çok teşekkür ederim. İkimizde Windows kullanıyoruz. Karşıdaki windows pc'ye teamwiewer aracılığıyla giriş yaptım. Muhasebe uygulamasını açtım. Ekran klavyesini çalıştırdım. Fare ile tıklayınca büyük harfi yazıyor.

Fakat kendi klavyemden capslock'u açıp yazınca yazmıyor. Karşıdaki pc'ye bağlanıp ekran klavyesi ile mi çalışmam gerekiyor sürekli? Ne yapabiliriz?
ogzhn
Byte1
Byte1
Mesajlar: 44
Kayıt: 19 Oca 2023, 23:21
Teşekkür etti: 133 kez
Teşekkür edildi: 37 kez

Re: TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)

Mesaj gönderen ogzhn »

Deneyimim yok ama alternatif olarak anydesk kullanımı belki çözüm sağlayabilir.
Kullanıcı avatarı
zirvedeneme
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 302
Kayıt: 14 Nis 2022, 13:05
Teşekkür etti: 71 kez
Teşekkür edildi: 122 kez

Re: TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)

Mesaj gönderen zirvedeneme »

ogzhn yazdı: 22 Şub 2023, 15:13 Deneyimim yok ama alternatif olarak anydesk kullanımı belki çözüm sağlayabilir.
malesef o işimi görmüyor hocam. teamwiewer ile kendi bilgisayarımdan karşıdakilere şifresiz tek tuşla bağlanıyorum. anydesk ile onay istiyor.
Kullanıcı avatarı
zirvedeneme
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 302
Kayıt: 14 Nis 2022, 13:05
Teşekkür etti: 71 kez
Teşekkür edildi: 122 kez

Re: TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)

Mesaj gönderen zirvedeneme »

garip bir şekilde i ş harflerini büyük yazıyor diğer harfleri yazmıyor. gerçekten çözemedim sorunu
ogzhn
Byte1
Byte1
Mesajlar: 44
Kayıt: 19 Oca 2023, 23:21
Teşekkür etti: 133 kez
Teşekkür edildi: 37 kez

Re: TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)

Mesaj gönderen ogzhn »

Aklıma şöyle bir şey geldi. Klavyedeki tuşun işlevini başka tuşa atansa nasıl olur? q tuşuna caps fonk atama gibi. i,ş ,ç ,ö gibi harflerde ise Türkçe karakterlerle alıp veremediği olabilir, bunda da velociraptor ustanın yazdığı gibi unicodela alakalı olmalı.
Kullanıcı avatarı
zirvedeneme
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 302
Kayıt: 14 Nis 2022, 13:05
Teşekkür etti: 71 kez
Teşekkür edildi: 122 kez

Re: TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)

Mesaj gönderen zirvedeneme »

ogzhn yazdı: 23 Şub 2023, 19:17 Aklıma şöyle bir şey geldi. Klavyedeki tuşun işlevini başka tuşa atansa nasıl olur? q tuşuna caps fonk atama gibi. i,ş ,ç ,ö gibi harflerde ise Türkçe karakterlerle alıp veremediği olabilir, bunda da velociraptor ustanın yazdığı gibi unicodela alakalı olmalı.
evet, tam olarak öyle sanırım. peki unicodela nedir ve nereden nasıl yaparım? rdt nedir? çözemedim. yönledirebilir misiniz?
ogzhn
Byte1
Byte1
Mesajlar: 44
Kayıt: 19 Oca 2023, 23:21
Teşekkür etti: 133 kez
Teşekkür edildi: 37 kez

Re: TeamWiewer Problemi (Karşı Pc'de Uygulamaya Girince Caps Lock Çalışmıyor)

Mesaj gönderen ogzhn »

Maalesef rtd nin ne olduğu ya da olabileceği hakkında bilgim yok.
Cevapla