İki Adımda Classic Shelli (Open Shelli) Türkçeleştirme

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

İki Adımda Classic Shelli (Open Shelli) Türkçeleştirme

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Merhabalar

https://www.sordum.net/50435/open-shell ... ic-menusu/ linkinde anlatılan Classic Shell , yeni ismi ile Open Shell Windows Klasik Başlat Menüsü konusuna TRWE_2012 tarafından nazire (destekleme) yapılması amacı ile bu yazılımın bilinmeyen bir özelliği anlatılacaktır.Sadece iki adım da bu yazılımı %100 Türkçe hale getireceğiz.Böylece kullanımı daha kolay olacak....

İşlemlere başlamadan önce aşağıdaki yazılıma özgü Windows Yönetim Şablon dosyaları (uzantısı .admx olan Windows dosyalarıdır.) aşağıdaki 30 gün geçerli link den indirin (tarafımdan yüklenmiştir.)

İndirilecek dosya : PolicyDefinitions.zip 321.42 KB : https://www.dosyaupload.com/euXx

Şimdi indirdiğiniz bu zip dosyasını gözönüne alarak aşağıdaki ekran görüntüsünde basitce izahlandırılmış talimatları aynen kendi sisteminizde yazılıma birebir uygulayın.

Not:Classic Shell ile Open Shell 'in kaynak kodları aynı olduğundan sorun çıkartmayacaktır bu işlemler

1.ADIM:

Resim

2.ADIM:

Resim

SONUÇ:

Resim

----------------------------------------------------------------------

TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı


TRWE_MMXII
YAZILIM EDİTÖRÜ (Alaydan Yetişme...!)
REASMCODERİNG


LinuxmasterTR

---------------------------------------------------------------------
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15151
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2506 kez
Teşekkür edildi: 5302 kez

Re: İki Adımda Classic Shelli (Open Shelli) Türkçeleştirme

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Not:

Bu şekilde hem türkçeleştirildi hemde Windows Yönetim Şablonlarına tam uyum sağnanarak, yazılımın arayüzünde olmayan GİZLİ ÖZELLİKLER aktif hale getirildi.Kullanıcı isterse bunları diasbleden , enable konumuna getirebilir.Çoğu ayar Windows XP karakterlidir.

Gizli Özellikleri görmek ve değiştirmek için Windows Çalıştır Kucuğuna şu komutu yazın enter tuşuna basın

Kod: Tümünü seç

gpedit.msc 
NOT:

Admin isterse bu açılan forum konusunu kendi makalesine ekleyebilir.


TRWE_2012
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: İki Adımda Classic Shelli (Open Shelli) Türkçeleştirme

Mesaj gönderen velociraptor »

Eline sağlık
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön