https://www.sordum.net/50435/open-shell ... ic-menusu/ linkinde anlatılan Classic Shell , yeni ismi ile Open Shell Windows Klasik Başlat Menüsü konusuna TRWE_2012 tarafından nazire (destekleme) yapılması amacı ile bu yazılımın bilinmeyen bir özelliği anlatılacaktır.Sadece iki adım da bu yazılımı %100 Türkçe hale getireceğiz.Böylece kullanımı daha kolay olacak....
İşlemlere başlamadan önce aşağıdaki yazılıma özgü Windows Yönetim Şablon dosyaları (uzantısı .admx olan Windows dosyalarıdır.) aşağıdaki 30 gün geçerli link den indirin (tarafımdan yüklenmiştir.)
İndirilecek dosya : PolicyDefinitions.zip 321.42 KB : https://www.dosyaupload.com/euXx
Şimdi indirdiğiniz bu zip dosyasını gözönüne alarak aşağıdaki ekran görüntüsünde basitce izahlandırılmış talimatları aynen kendi sisteminizde yazılıma birebir uygulayın.
Not:Classic Shell ile Open Shell 'in kaynak kodları aynı olduğundan sorun çıkartmayacaktır bu işlemler
1.ADIM:

2.ADIM:

SONUÇ:

----------------------------------------------------------------------
TRWE_2012
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı
Alaydan Yetişme PC Kullanıcısı
TRWE_MMXII
YAZILIM EDİTÖRÜ (Alaydan Yetişme...!)
REASMCODERİNG
YAZILIM EDİTÖRÜ (Alaydan Yetişme...!)
REASMCODERİNG
LinuxmasterTR
---------------------------------------------------------------------


