mmc.exe hatası

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
xd3m3x
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 245
Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02

mmc.exe hatası

Mesaj gönderen xd3m3x »

arkadaşlar bugun format çektım laptapa şimdi açtım pc yı mmc.exe hatası verıyor aygıt özelliklerine gçremıyorum cözümü nedir acaba
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: mmc.exe hatası

Mesaj gönderen diceratops »

O zaman mmc 3.0 indirip denermisin bakalım sorunumuzu çözecekmi?

http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en
Kullanıcı avatarı
xd3m3x
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 245
Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02

Re: mmc.exe hatası

Mesaj gönderen xd3m3x »

bunu denedim kardeş ama malesef aynı hata devam ediyor, etki etmedi hatta yükleyemedim bile
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: mmc.exe hatası

Mesaj gönderen diceratops »

Yöntem 1
İşletim sistemi Cd nizi Cd rom a koyun;

Başlat \ Çalıştır a sfc \scannow yazın ve enterlayın; windows sistem dosyaları doğrulaması yapacaktır.
Muhtemelen sorun çözülür,

( Windows XP için geçerli bir çözüm yöntemidir. )


Yöntem 2:
Bu tur sorunlar genelde kurulan driverdan ya da elektrik gittikten sonra harddisk meydana gelen hasarlardan sonra tam olarak sistem dosyalarinin okunamamasidir. Bunun duzelmesi icin bilgisyaar acilirken last known good configuration(bilinen en son iyi ayarlar F8 e basinca cikar) secenegini deneyin. Ve en son yuklediginiz driveri kaldirin. Scandisk yapin. Bunlarda yemezse windows cdsini takin kurulum ekraninda onar deyin. Baktiniz bu da olmadi tek care yeni bi Xp kurun.



Not:Önce 1. yöntemi dene.Olmassa 2. yöntemi dene oda olmassa tek çare :arrow: FORMAT !!
En son diceratops tarafından 18 Eki 2009, 21:11 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: mmc.exe hatası

Mesaj gönderen modestus »

virüs yemiş olma ihtimalin yüksek.
Kullanıcı avatarı
xd3m3x
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 245
Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02

Re: mmc.exe hatası

Mesaj gönderen xd3m3x »

evet malesef virüs yemişim ama dün format çektım 2 saat sonra bu olay oldu avast ile tarattım ComboFix ile tarattım ama malesef hala aynısıdır
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: mmc.exe hatası

Mesaj gönderen diceratops »

viewtopic.php?f=38&t=56343&start=15

Modestus'un verdiği 2 linkli kaspersky linklerini indir.Cd'ye yaz.Ve sonra bilgisayar kapalıyken tarat.O.K
Kullanıcı avatarı
xd3m3x
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 245
Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02

Re: mmc.exe hatası

Mesaj gönderen xd3m3x »

linkleri indirdim ama dosyalar bozuk çıktı online taratıyorum ama daha bir sonuc çıkmadı
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: mmc.exe hatası

Mesaj gönderen modestus »

kasperskynin o linkten indirdiğim cdleri hala kullanıyorum, senin sisteminde sorun var..

sana tavsiyem temiz bir bilgisayarda yazdırılmış live cd ile taratman, birkaç antivirüs ile denemen.

olmadı xp cdsi ile bölümleri silip tekrar formatlayarak windowsu yükle, ama internete bağlanmadan ilk olarak nod32 v4 veya avast pro kur
Kullanıcı avatarı
xd3m3x
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 245
Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02

Re: mmc.exe hatası

Mesaj gönderen xd3m3x »

hem C ye hemde D ye tamamen format cektım tertemiz ettim şuan bir sorun yok gibi :)
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: mmc.exe hatası

Mesaj gönderen shampuan »

Çok eski mesajlara yanıt veriyor. Türkçe bozuk. Bot mu acaba diyecem ama...
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53947
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: mmc.exe hatası

Mesaj gönderen velociraptor »

Mesajı silinmiştir
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15201
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2521 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: mmc.exe hatası

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Evet bende fark ettim ama emin olamadım hatırlasana sampuan senide ben bot sandım da mesajını silmiştim. Admin şu botçukları bir türlü engelleyemedi gitti.
Kullanıcı avatarı
shampuan
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8464
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
Teşekkür etti: 200 kez
Teşekkür edildi: 360 kez

Re: mmc.exe hatası

Mesaj gönderen shampuan »

trwe yazdı: 22 Eyl 2018, 09:38 Evet bende fark ettim ama emin olamadım hatırlasana sampuan senide ben bot sandım da mesajını silmiştim. Admin şu botçukları bir türlü engelleyemedi gitti.
Neeey :o Sen benim ne ara mesajımı sildin? Niye sildin nası sildin ne zaman sildin? Hangi mesajımı sildin? :)
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15201
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2521 kez
Teşekkür edildi: 5333 kez

Re: mmc.exe hatası

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Siteye ilk üye olduğunda ki ilk mesajını silmiştim Free Yazılım bölümünde....
Cevapla