mmc.exe hatası
- xd3m3x
- Kilobyte1

- Mesajlar: 245
- Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02
mmc.exe hatası
arkadaşlar bugun format çektım laptapa şimdi açtım pc yı mmc.exe hatası verıyor aygıt özelliklerine gçremıyorum cözümü nedir acaba
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
Re: mmc.exe hatası
O zaman mmc 3.0 indirip denermisin bakalım sorunumuzu çözecekmi?
http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en
http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en
- xd3m3x
- Kilobyte1

- Mesajlar: 245
- Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02
Re: mmc.exe hatası
bunu denedim kardeş ama malesef aynı hata devam ediyor, etki etmedi hatta yükleyemedim bile
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
Re: mmc.exe hatası
Yöntem 1
İşletim sistemi Cd nizi Cd rom a koyun;
Başlat \ Çalıştır a sfc \scannow yazın ve enterlayın; windows sistem dosyaları doğrulaması yapacaktır.
Muhtemelen sorun çözülür,
( Windows XP için geçerli bir çözüm yöntemidir. )
Yöntem 2:
Bu tur sorunlar genelde kurulan driverdan ya da elektrik gittikten sonra harddisk meydana gelen hasarlardan sonra tam olarak sistem dosyalarinin okunamamasidir. Bunun duzelmesi icin bilgisyaar acilirken last known good configuration(bilinen en son iyi ayarlar F8 e basinca cikar) secenegini deneyin. Ve en son yuklediginiz driveri kaldirin. Scandisk yapin. Bunlarda yemezse windows cdsini takin kurulum ekraninda onar deyin. Baktiniz bu da olmadi tek care yeni bi Xp kurun.
Not:Önce 1. yöntemi dene.Olmassa 2. yöntemi dene oda olmassa tek çare
FORMAT !!
İşletim sistemi Cd nizi Cd rom a koyun;
Başlat \ Çalıştır a sfc \scannow yazın ve enterlayın; windows sistem dosyaları doğrulaması yapacaktır.
Muhtemelen sorun çözülür,
( Windows XP için geçerli bir çözüm yöntemidir. )
Yöntem 2:
Bu tur sorunlar genelde kurulan driverdan ya da elektrik gittikten sonra harddisk meydana gelen hasarlardan sonra tam olarak sistem dosyalarinin okunamamasidir. Bunun duzelmesi icin bilgisyaar acilirken last known good configuration(bilinen en son iyi ayarlar F8 e basinca cikar) secenegini deneyin. Ve en son yuklediginiz driveri kaldirin. Scandisk yapin. Bunlarda yemezse windows cdsini takin kurulum ekraninda onar deyin. Baktiniz bu da olmadi tek care yeni bi Xp kurun.
Not:Önce 1. yöntemi dene.Olmassa 2. yöntemi dene oda olmassa tek çare
En son diceratops tarafından 18 Eki 2009, 21:11 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- xd3m3x
- Kilobyte1

- Mesajlar: 245
- Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02
Re: mmc.exe hatası
evet malesef virüs yemişim ama dün format çektım 2 saat sonra bu olay oldu avast ile tarattım ComboFix ile tarattım ama malesef hala aynısıdır
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
Re: mmc.exe hatası
viewtopic.php?f=38&t=56343&start=15
Modestus'un verdiği 2 linkli kaspersky linklerini indir.Cd'ye yaz.Ve sonra bilgisayar kapalıyken tarat.O.K
Modestus'un verdiği 2 linkli kaspersky linklerini indir.Cd'ye yaz.Ve sonra bilgisayar kapalıyken tarat.O.K
- xd3m3x
- Kilobyte1

- Mesajlar: 245
- Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02
Re: mmc.exe hatası
linkleri indirdim ama dosyalar bozuk çıktı online taratıyorum ama daha bir sonuc çıkmadı
Re: mmc.exe hatası
kasperskynin o linkten indirdiğim cdleri hala kullanıyorum, senin sisteminde sorun var..
sana tavsiyem temiz bir bilgisayarda yazdırılmış live cd ile taratman, birkaç antivirüs ile denemen.
olmadı xp cdsi ile bölümleri silip tekrar formatlayarak windowsu yükle, ama internete bağlanmadan ilk olarak nod32 v4 veya avast pro kur
sana tavsiyem temiz bir bilgisayarda yazdırılmış live cd ile taratman, birkaç antivirüs ile denemen.
olmadı xp cdsi ile bölümleri silip tekrar formatlayarak windowsu yükle, ama internete bağlanmadan ilk olarak nod32 v4 veya avast pro kur
- xd3m3x
- Kilobyte1

- Mesajlar: 245
- Kayıt: 27 Ara 2006, 15:02
Re: mmc.exe hatası
hem C ye hemde D ye tamamen format cektım tertemiz ettim şuan bir sorun yok gibi :)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53946
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15201
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2521 kez
- Teşekkür edildi: 5333 kez
Re: mmc.exe hatası
Evet bende fark ettim ama emin olamadım hatırlasana sampuan senide ben bot sandım da mesajını silmiştim. Admin şu botçukları bir türlü engelleyemedi gitti.
- shampuan
- Petabyte4

- Mesajlar: 8464
- Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11
- Teşekkür etti: 200 kez
- Teşekkür edildi: 360 kez
Re: mmc.exe hatası
Neeeytrwe yazdı: 22 Eyl 2018, 09:38 Evet bende fark ettim ama emin olamadım hatırlasana sampuan senide ben bot sandım da mesajını silmiştim. Admin şu botçukları bir türlü engelleyemedi gitti.

