InterExploer 11 nasıl tamir edilir - Çözüldü
- cankusa
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1885
- Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
- Teşekkür etti: 33 kez
- Teşekkür edildi: 32 kez
InterExploer 11 nasıl tamir edilir - Çözüldü
Windws 7 x64 Interexploer 11 çalıştırmak istedigimde VFE9A017.html Tüm dosyayı nereye kaydetmek istersiniz diye ekrana geliyor.Anlaşılan benim ınterexploer 11
zarar görmüş yenisini yüklemek için denetim masasında internet seçeneklerini açıtıgımda Internet özellikleri penceresi açılıyor burdan Gelişmiş penceresini açıp en altta ınternet exploer ın ayarlarını varsayılan durumuna sıfırlayın tıklıyorum açılan pencereden Internet Exploer ayarlarını sıfırla (kişisel ayarları sıfırla çentliyorum) dedikten sonra bilgisayarı yeniden başlatıyorum ınterexploer yazının başlangıcında belirtmiş oldugum hatayı vermeye devam ediyor.
-Zemana.AntiMalware ile cihazı tarattım herhangi bir zararlı bulamadı
-Denetim masası>Windows Update>Güncelemelerin Geçmişini görüntüle>Yüklü güncellemeleri>Microsoft Windows başlıgı altında
-InterExploer 11 :
-Inter Exploer 11 tr-TR Dil Paketi:
http://download.microsoft.com/download/ ... -tr-tr.exe
Bu iki güncellemeyi kaldırıp geri yükleme yapsam sorun düzelirmi ayrıca bu iki güncellemeyi indirebilecegim kaynak hakında bilgilendirme yaparsanız menmun olurum
zarar görmüş yenisini yüklemek için denetim masasında internet seçeneklerini açıtıgımda Internet özellikleri penceresi açılıyor burdan Gelişmiş penceresini açıp en altta ınternet exploer ın ayarlarını varsayılan durumuna sıfırlayın tıklıyorum açılan pencereden Internet Exploer ayarlarını sıfırla (kişisel ayarları sıfırla çentliyorum) dedikten sonra bilgisayarı yeniden başlatıyorum ınterexploer yazının başlangıcında belirtmiş oldugum hatayı vermeye devam ediyor.
-Zemana.AntiMalware ile cihazı tarattım herhangi bir zararlı bulamadı
-Denetim masası>Windows Update>Güncelemelerin Geçmişini görüntüle>Yüklü güncellemeleri>Microsoft Windows başlıgı altında
-InterExploer 11 :
-Inter Exploer 11 tr-TR Dil Paketi:
http://download.microsoft.com/download/ ... -tr-tr.exe
Bu iki güncellemeyi kaldırıp geri yükleme yapsam sorun düzelirmi ayrıca bu iki güncellemeyi indirebilecegim kaynak hakında bilgilendirme yaparsanız menmun olurum
En son cankusa tarafından 14 Tem 2017, 19:43 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Windows 7 İnternet Explorer Hatası - Çözüldü
İlk komutu uygularsan düzelecektir
https://www.sordum.net/930/internet-explorer-tamiri/
https://www.sordum.net/930/internet-explorer-tamiri/
- cankusa
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1885
- Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
- Teşekkür etti: 33 kez
- Teşekkür edildi: 32 kez
Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir
Sistem onarım diskini takıp birinci resme kadar gelip Komut istemini işaretleyip enter dedigimde ikinci resme geliyorum


rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\inf\ie.inf
komutu yazıp enter dedigimde başarısız diye uyarı veriyor


rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\inf\ie.inf
komutu yazıp enter dedigimde başarısız diye uyarı veriyor
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15162
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2510 kez
- Teşekkür edildi: 5311 kez
Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir
Aşağıda/Yukarıda yazdığın komutta ufak noktalama hatası var
Yani komut şöyle olmalı:
rundll32.exe.setupapi,InstallHinfSection.Defaultinstall.132.%windir%infie.inf
şeklinde olacaktır
Yani komut şöyle olmalı:
rundll32.exe.setupapi,InstallHinfSection.Defaultinstall.132.%windir%infie.inf
şeklinde olacaktır
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15162
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2510 kez
- Teşekkür edildi: 5311 kez
Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir
Ek Bilgisel Hatırlatma:
Eğer windows işletim sistemini FORMATLAMADAN orjinal ayarlarına geri döndürmek istersen aşağıda verilen komut dizisini sürücüne Win7 Yükleme Medyasını yerleştirden sonra ya çalıştır kutusuna veyahut komut (yükleme medyasındaki ) satırına;
:i386winnt64.exe /unattend yazıp enter tuşuna basarak işlemin btmesini bekleyiniz.
32 bitlik sistemlerde winnt32.exe ibaresi yazılmalıdır.
Eğer windows işletim sistemini FORMATLAMADAN orjinal ayarlarına geri döndürmek istersen aşağıda verilen komut dizisini sürücüne Win7 Yükleme Medyasını yerleştirden sonra ya çalıştır kutusuna veyahut komut (yükleme medyasındaki ) satırına;
:i386winnt64.exe /unattend yazıp enter tuşuna basarak işlemin btmesini bekleyiniz.
32 bitlik sistemlerde winnt32.exe ibaresi yazılmalıdır.
- cankusa
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1885
- Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
- Teşekkür etti: 33 kez
- Teşekkür edildi: 32 kez
Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir
Sizin yazmış oldugunuz komutu girdigimde :trwe yazdı: 06 Tem 2017, 15:48 Aşağıda/Yukarıda yazdığın komutta ufak noktalama hatası var
Yani komut şöyle olmalı:
rundll32.exe.setupapi,InstallHinfSection.Defaultinstall.132.%windir%infie.inf
şeklinde olacaktır
rundll32.exe.setupapi iç yada dış komut çalıştırılabilir program ya da toplu iş dosyası olarak tanınmıyor
- cankusa
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1885
- Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
- Teşekkür etti: 33 kez
- Teşekkür edildi: 32 kez
Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir
Yukardaki komutu girdigimde cihaz hiç tepki vermiyor aynı konuma geri dönüyortrwe yazdı: 06 Tem 2017, 16:02 Ek Bilgisel Hatırlatma:
Eğer windows işletim sistemini FORMATLAMADAN orjinal ayarlarına geri döndürmek istersen aşağıda verilen komut dizisini sürücüne Win7 Yükleme Medyasını yerleştirden sonra ya çalıştır kutusuna veyahut komut (yükleme medyasındaki ) satırına;
:i386winnt64.exe /unattend yazıp enter tuşuna basarak işlemin btmesini bekleyiniz.
32 bitlik sistemlerde winnt32.exe ibaresi yazılmalıdır.
x=\windows\system32>
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15162
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2510 kez
- Teşekkür edildi: 5311 kez
Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir
rundll32.exe.setupapi,InstallHinfSection.Defaultinstall.132.%windir
%infie.inf
ifadesinde 32 ibaresi yerine 64 yazıp deneyiniz.
%infie.inf
ifadesinde 32 ibaresi yerine 64 yazıp deneyiniz.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15162
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2510 kez
- Teşekkür edildi: 5311 kez
Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir
Regedit ‘i açın ve aşağıdaki anahtara gidin. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383}
Bu anahtar altında değeri 1 olan IsInstalled değerini 0 olarak degistirip makinenizi yeniden başlatınız
Sistemi yeniden başlatınız.Bundan sonra
1.Dvd sürücüsüne win7 yükleme medyasını takınız.Ardından komut isteminde yukarıdaki komutu giriniz sistemin İE kurmasını bekleyiniz
2.Microsoft sitesinden İE11 setup dosyasının ingilizce versiyonunu ve ardından türkçe dil yamasını indiriniz.Sistem bu setup kurup tabii önce IE eng versiyon ardından türkçe yamayı kurunuz.
Sanırım bu sefer sorun kendiliğinden çözüme kavuşacaktır.
Bu anahtar altında değeri 1 olan IsInstalled değerini 0 olarak degistirip makinenizi yeniden başlatınız
Sistemi yeniden başlatınız.Bundan sonra
1.Dvd sürücüsüne win7 yükleme medyasını takınız.Ardından komut isteminde yukarıdaki komutu giriniz sistemin İE kurmasını bekleyiniz
2.Microsoft sitesinden İE11 setup dosyasının ingilizce versiyonunu ve ardından türkçe dil yamasını indiriniz.Sistem bu setup kurup tabii önce IE eng versiyon ardından türkçe yamayı kurunuz.
Sanırım bu sefer sorun kendiliğinden çözüme kavuşacaktır.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15162
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2510 kez
- Teşekkür edildi: 5311 kez
Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir
https://cloud.mail.ru/public/3tGV/1uQKhC5fv
yukarıda verilen bağlantıdaki portable yazılımı indirip ıe sorunun çözebilirsiniz
yukarıda verilen bağlantıdaki portable yazılımı indirip ıe sorunun çözebilirsiniz
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15162
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2510 kez
- Teşekkür edildi: 5311 kez
Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir
artık bu seferde olmaz ise yabancı forum sitelerine bakacağım
- cankusa
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1885
- Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
- Teşekkür etti: 33 kez
- Teşekkür edildi: 32 kez
Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir
trwe yazdı: 06 Tem 2017, 22:39 Regedit ‘i açın ve aşağıdaki anahtara gidin. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383}
Bu anahtar altında değeri 1 olan IsInstalled değerini 0 olarak degistirip makinenizi yeniden başlatınız
Sistemi yeniden başlatınız.Bundan sonra
1.Dvd sürücüsüne win7 yükleme medyasını takınız.Ardından komut isteminde yukarıdaki komutu giriniz sistemin İE kurmasını bekleyiniz
2.Microsoft sitesinden İE11 setup dosyasının ingilizce versiyonunu ve ardından türkçe dil yamasını indiriniz.Sistem bu setup kurup tabii önce IE eng versiyon ardından türkçe yamayı kurunuz.
Sanırım bu sefer sorun kendiliğinden çözüme kavuşacaktır.
Foruma yazmadan önce regedit girip bahsetmiş oldugunuz 1 degerini 0 olarak tegiştirip
2 şıkta yazmış oldugunuz İE setup Türkçeyi yeniden kurmama ragmen düzelmemişti (Önce İE ingilizce sonra TR dil yamasını yapmadım)
- cankusa
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1885
- Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
- Teşekkür etti: 33 kez
- Teşekkür edildi: 32 kez
Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir
https://www.sordum.net/6736/internet-bag ... i-giderin/trwe yazdı: 06 Tem 2017, 22:54 https://cloud.mail.ru/public/3tGV/1uQKhC5fv
yukarıda verilen bağlantıdaki portable yazılımı indirip ıe sorunun çözebilirsiniz
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15162
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2510 kez
- Teşekkür edildi: 5311 kez
Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir
Benim bir özelliğimde bir şeyin peşini inatla bırakmam yani mücadeleci yapımdan kaynaklamakta olup sanki bu sorun benim başıma gelmiş algılamaktayım.Buna ilaveten aşağıda verilen bağlantıdaki resimli gösterimleri takip ederek sorunu çözebileceğinizi sanıyorum
http://m.wikihow.com/Repair-Internet-Explorer
http://m.wikihow.com/Repair-Internet-Explorer
- cankusa
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1885
- Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
- Teşekkür etti: 33 kez
- Teşekkür edildi: 32 kez
Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir
cepten yazdım
İlgi alakan için teşekür ederim kısa bir yolculugum olacak geldigimde beraberce sorunu çözmeye çalışalım şimdilik hoşca kal
İlgi alakan için teşekür ederim kısa bir yolculugum olacak geldigimde beraberce sorunu çözmeye çalışalım şimdilik hoşca kal
