InterExploer 11 nasıl tamir edilir - Çözüldü

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

InterExploer 11 nasıl tamir edilir - Çözüldü

Mesaj gönderen cankusa »

Windws 7 x64 Interexploer 11 çalıştırmak istedigimde VFE9A017.html Tüm dosyayı nereye kaydetmek istersiniz diye ekrana geliyor.Anlaşılan benim ınterexploer 11
zarar görmüş yenisini yüklemek için denetim masasında internet seçeneklerini açıtıgımda Internet özellikleri penceresi açılıyor burdan Gelişmiş penceresini açıp en altta ınternet exploer ın ayarlarını varsayılan durumuna sıfırlayın tıklıyorum açılan pencereden Internet Exploer ayarlarını sıfırla (kişisel ayarları sıfırla çentliyorum) dedikten sonra bilgisayarı yeniden başlatıyorum ınterexploer yazının başlangıcında belirtmiş oldugum hatayı vermeye devam ediyor.
-Zemana.AntiMalware ile cihazı tarattım herhangi bir zararlı bulamadı
-Denetim masası>Windows Update>Güncelemelerin Geçmişini görüntüle>Yüklü güncellemeleri>Microsoft Windows başlıgı altında

-InterExploer 11 :

-Inter Exploer 11 tr-TR Dil Paketi:
http://download.microsoft.com/download/ ... -tr-tr.exe

Bu iki güncellemeyi kaldırıp geri yükleme yapsam sorun düzelirmi ayrıca bu iki güncellemeyi indirebilecegim kaynak hakında bilgilendirme yaparsanız menmun olurum
En son cankusa tarafından 14 Tem 2017, 19:43 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Windows 7 İnternet Explorer Hatası - Çözüldü

Mesaj gönderen velociraptor »

İlk komutu uygularsan düzelecektir
https://www.sordum.net/930/internet-explorer-tamiri/
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir

Mesaj gönderen cankusa »

Sistem onarım diskini takıp birinci resme kadar gelip Komut istemini işaretleyip enter dedigimde ikinci resme geliyorum

Resim

Resim

rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\inf\ie.inf

komutu yazıp enter dedigimde başarısız diye uyarı veriyor
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15162
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2510 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Aşağıda/Yukarıda yazdığın komutta ufak noktalama hatası var

Yani komut şöyle olmalı:

rundll32.exe.setupapi,InstallHinfSection.Defaultinstall.132.%windir%infie.inf

şeklinde olacaktır
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15162
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2510 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Ek Bilgisel Hatırlatma:

Eğer windows işletim sistemini FORMATLAMADAN orjinal ayarlarına geri döndürmek istersen aşağıda verilen komut dizisini sürücüne Win7 Yükleme Medyasını yerleştirden sonra ya çalıştır kutusuna veyahut komut (yükleme medyasındaki ) satırına;

:i386winnt64.exe /unattend yazıp enter tuşuna basarak işlemin btmesini bekleyiniz.

32 bitlik sistemlerde winnt32.exe ibaresi yazılmalıdır.
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir

Mesaj gönderen cankusa »

trwe yazdı: 06 Tem 2017, 15:48 Aşağıda/Yukarıda yazdığın komutta ufak noktalama hatası var

Yani komut şöyle olmalı:

rundll32.exe.setupapi,InstallHinfSection.Defaultinstall.132.%windir%infie.inf

şeklinde olacaktır
Sizin yazmış oldugunuz komutu girdigimde :
rundll32.exe.setupapi iç yada dış komut çalıştırılabilir program ya da toplu iş dosyası olarak tanınmıyor
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir

Mesaj gönderen cankusa »

trwe yazdı: 06 Tem 2017, 16:02 Ek Bilgisel Hatırlatma:

Eğer windows işletim sistemini FORMATLAMADAN orjinal ayarlarına geri döndürmek istersen aşağıda verilen komut dizisini sürücüne Win7 Yükleme Medyasını yerleştirden sonra ya çalıştır kutusuna veyahut komut (yükleme medyasındaki ) satırına;

:i386winnt64.exe /unattend yazıp enter tuşuna basarak işlemin btmesini bekleyiniz.

32 bitlik sistemlerde winnt32.exe ibaresi yazılmalıdır.
Yukardaki komutu girdigimde cihaz hiç tepki vermiyor aynı konuma geri dönüyor
x=\windows\system32>
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15162
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2510 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

rundll32.exe.setupapi,InstallHinfSection.Defaultinstall.132.%windir
%infie.inf

ifadesinde 32 ibaresi yerine 64 yazıp deneyiniz.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15162
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2510 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Regedit ‘i açın ve aşağıdaki anahtara gidin. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383}


Bu anahtar altında değeri 1 olan IsInstalled değerini 0 olarak degistirip makinenizi yeniden başlatınız

Sistemi yeniden başlatınız.Bundan sonra

1.Dvd sürücüsüne win7 yükleme medyasını takınız.Ardından komut isteminde yukarıdaki komutu giriniz sistemin İE kurmasını bekleyiniz

2.Microsoft sitesinden İE11 setup dosyasının ingilizce versiyonunu ve ardından türkçe dil yamasını indiriniz.Sistem bu setup kurup tabii önce IE eng versiyon ardından türkçe yamayı kurunuz.

Sanırım bu sefer sorun kendiliğinden çözüme kavuşacaktır.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15162
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2510 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

https://cloud.mail.ru/public/3tGV/1uQKhC5fv

yukarıda verilen bağlantıdaki portable yazılımı indirip ıe sorunun çözebilirsiniz
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15162
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2510 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

artık bu seferde olmaz ise yabancı forum sitelerine bakacağım
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir

Mesaj gönderen cankusa »

trwe yazdı: 06 Tem 2017, 22:39 Regedit ‘i açın ve aşağıdaki anahtara gidin. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383}


Bu anahtar altında değeri 1 olan IsInstalled değerini 0 olarak degistirip makinenizi yeniden başlatınız

Sistemi yeniden başlatınız.Bundan sonra

1.Dvd sürücüsüne win7 yükleme medyasını takınız.Ardından komut isteminde yukarıdaki komutu giriniz sistemin İE kurmasını bekleyiniz

2.Microsoft sitesinden İE11 setup dosyasının ingilizce versiyonunu ve ardından türkçe dil yamasını indiriniz.Sistem bu setup kurup tabii önce IE eng versiyon ardından türkçe yamayı kurunuz.

Sanırım bu sefer sorun kendiliğinden çözüme kavuşacaktır.

Foruma yazmadan önce regedit girip bahsetmiş oldugunuz 1 degerini 0 olarak tegiştirip
2 şıkta yazmış oldugunuz İE setup Türkçeyi yeniden kurmama ragmen düzelmemişti (Önce İE ingilizce sonra TR dil yamasını yapmadım)
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir

Mesaj gönderen cankusa »

trwe yazdı: 06 Tem 2017, 22:54 https://cloud.mail.ru/public/3tGV/1uQKhC5fv

yukarıda verilen bağlantıdaki portable yazılımı indirip ıe sorunun çözebilirsiniz
https://www.sordum.net/6736/internet-bag ... i-giderin/
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15162
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2510 kez
Teşekkür edildi: 5311 kez

Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Benim bir özelliğimde bir şeyin peşini inatla bırakmam yani mücadeleci yapımdan kaynaklamakta olup sanki bu sorun benim başıma gelmiş algılamaktayım.Buna ilaveten aşağıda verilen bağlantıdaki resimli gösterimleri takip ederek sorunu çözebileceğinizi sanıyorum

http://m.wikihow.com/Repair-Internet-Explorer
Kullanıcı avatarı
cankusa
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1885
Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
Teşekkür etti: 33 kez
Teşekkür edildi: 32 kez

Re: InterExploer 11 nasıl tamir edilir

Mesaj gönderen cankusa »

cepten yazdım
İlgi alakan için teşekür ederim kısa bir yolculugum olacak geldigimde beraberce sorunu çözmeye çalışalım şimdilik hoşca kal
Cevapla