Yönetici İzni?

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Yönetici İzni?

Mesaj gönderen seheryeli »

Slam sevgili arkadaşlar, Windows 7 home kullanıyorum, çoğu şeyleri pc ye kuramıyorum sürekli bu resimdeki hatayı veriyor, işte yönetici izni, yöneticinize başvurun gibi şeyler, bu yönetici izni dediği bu üstteki değilmidir mavi ok işareti ile gösterdiğim denetim masasındaki? bu çizgilerin hepsinide denedim malesef değişen bir şey olmuyor yardımınızı rica ediyorum, saygılar

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Yönetici İzni?

Mesaj gönderen velociraptor »

Kullansıcı hesabı denetimini kapttıktan sonra Bilgisayarın yeniden başlatılması gerekiyor , sonrasında bir dene derim
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Yönetici İzni?

Mesaj gönderen seheryeli »

burada benim öğrenmek istediğim bu yönetici izni dediği yer bu resimdeki mavi ok işareti ile gösterdiğim denetim masasındaki yermi demek istemiştim?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Yönetici İzni?

Mesaj gönderen velociraptor »

Eğer standart kullanıcı hesabından giriş yapmıyorsan (Yönetici hesabı ile giriş yapıyorsan) o mavi ok ile gösterdiğin yerden bu tür uyarıları engelleyebiliyor olman gerekir
Cevapla