
Yönetici İzni?
Yönetici İzni?
Slam sevgili arkadaşlar, Windows 7 home kullanıyorum, çoğu şeyleri pc ye kuramıyorum sürekli bu resimdeki hatayı veriyor, işte yönetici izni, yöneticinize başvurun gibi şeyler, bu yönetici izni dediği bu üstteki değilmidir mavi ok işareti ile gösterdiğim denetim masasındaki? bu çizgilerin hepsinide denedim malesef değişen bir şey olmuyor yardımınızı rica ediyorum, saygılar


- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: Yönetici İzni?
Kullansıcı hesabı denetimini kapttıktan sonra Bilgisayarın yeniden başlatılması gerekiyor , sonrasında bir dene derim
Re: Yönetici İzni?
burada benim öğrenmek istediğim bu yönetici izni dediği yer bu resimdeki mavi ok işareti ile gösterdiğim denetim masasındaki yermi demek istemiştim?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53932
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19752 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: Yönetici İzni?
Eğer standart kullanıcı hesabından giriş yapmıyorsan (Yönetici hesabı ile giriş yapıyorsan) o mavi ok ile gösterdiğin yerden bu tür uyarıları engelleyebiliyor olman gerekir

