Arapça xp - Çözüldü

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Alesta
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 317
Kayıt: 15 Mar 2006, 22:44
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Arapça xp - Çözüldü

Mesaj gönderen Alesta »

arkadaşlar merhaba

suriyeli bir tanıdık türkçe xp yüklü laptop ının arapça yapılmasını istedi. bölge ve dil seçeneklerine girip klavyeyi arapça yapıyorum problem yok ama xp nin arayüzünü ve geçerli dilini nasıl arapça yapabiliriz.

eğer sıfırdan bir arapça xp yüklemek gerekiyorsa link verirseniz indirip kurabilirim.

teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15185
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5327 kez

Re: arapça xp

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Öncelikle aşağıdaki adımları adım adım yapınız.

1.Google'dan arapça dil için xx.MUI (buradaki xx arapçanın Windows kısatlması mesela Türkçe için TR.MUI'dir)

2.xx.MUI dosyası bir arşiv dosyası olup herhangi arşiv (rar,zip veya 7zip) açarak içindeki MUISETUP.EXE dosyasına çift tıklayıp kuruluma geçiniz.

3.Accept License Agrement‘ işaretleyip Continue tuşuna basınız.

4.Türkçe zaten seçili olarak gelecek siz arapça olanı işaretleyeceksiniz.

5.Kurulumun herhangi bir anında hata olmaması için firewall & antivirüs programlarınızı kuruluma geçmeden kapatınız.

6.kurulum esnasında uyarı ile karşılaşabilirsiniz.Hata uyarıları geldiğinde devam (evet) seçeneklerine tıklayıp kuruluma devam ediniz.

7.Denetim Masası => Regional and Language Options‘a giderek, Türkçe olan dil tercihini arapça yapınız, tamam butonuna nasınız sistemi yeniden başlatınıız.

Not:

Arapça dil paketini şöylede Googleden aratabilirsiniz.

Arapça için MUISETUP.EXE dosyası
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15185
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5327 kez

Re: arapça xp

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

viewtopic.php?f=5&t=17855 adresinde benim anlatığım aynısı (konuyu görmemişim) buraya bakarakta sorunu çözebilirsiniz.
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15185
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5327 kez

Re: arapça xp

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Not:

Arapça dil paketini şöylede Googleden aratabilirsiniz.

Arapça için MUISETUP.EXE dosyası

demiştim kendimde bir araştırma yaptım ve aşağıdaki siteyi buldum.Umarım işinizi görür.
http://www.tomshardware.co.uk/s/arabic% ... 20windows/
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15185
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5327 kez

Re: arapça xp

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

"eğer sıfırdan bir arapça xp yüklemek gerekiyorsa link verirseniz indirip kurabilirim. "

Posta Kutusuna bakınız.
Kullanıcı avatarı
Alesta
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 317
Kayıt: 15 Mar 2006, 22:44
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: arapça xp

Mesaj gönderen Alesta »

yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar.

gönderilen linkten indirilen arapça xp kurulumu yapıldı ve hiçbir problem yok.

tekrar teşekkürler :)
Kullanıcı avatarı
TRWE_2012
Zettabyte1
Zettabyte1
Mesajlar: 15185
Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2514 kez
Teşekkür edildi: 5327 kez

Re: arapça xp

Mesaj gönderen TRWE_2012 »

Alesta yazdı:yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar.

gönderilen linkten indirilen arapça xp kurulumu yapıldı ve hiçbir problem yok.

tekrar teşekkürler :)
Ne demek sordum.net/forum bir aile birinin bir pc sıkıntısı olursa birimiz yardıma koşar.Yok o da yardımcı olamazsa bizim admin yeter..... :D 8)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Arapça xp - Çözüldü

Mesaj gönderen velociraptor »

Elimden galdiğince yardımcı olmaya çalışırım elbette , teşekkürler TRWE
Cevapla