arkadaşlar merhaba
suriyeli bir tanıdık türkçe xp yüklü laptop ının arapça yapılmasını istedi. bölge ve dil seçeneklerine girip klavyeyi arapça yapıyorum problem yok ama xp nin arayüzünü ve geçerli dilini nasıl arapça yapabiliriz.
eğer sıfırdan bir arapça xp yüklemek gerekiyorsa link verirseniz indirip kurabilirim.
teşekkürler.
Arapça xp - Çözüldü
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15185
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2514 kez
- Teşekkür edildi: 5327 kez
Re: arapça xp
Öncelikle aşağıdaki adımları adım adım yapınız.
1.Google'dan arapça dil için xx.MUI (buradaki xx arapçanın Windows kısatlması mesela Türkçe için TR.MUI'dir)
2.xx.MUI dosyası bir arşiv dosyası olup herhangi arşiv (rar,zip veya 7zip) açarak içindeki MUISETUP.EXE dosyasına çift tıklayıp kuruluma geçiniz.
3.Accept License Agrement‘ işaretleyip Continue tuşuna basınız.
4.Türkçe zaten seçili olarak gelecek siz arapça olanı işaretleyeceksiniz.
5.Kurulumun herhangi bir anında hata olmaması için firewall & antivirüs programlarınızı kuruluma geçmeden kapatınız.
6.kurulum esnasında uyarı ile karşılaşabilirsiniz.Hata uyarıları geldiğinde devam (evet) seçeneklerine tıklayıp kuruluma devam ediniz.
7.Denetim Masası => Regional and Language Options‘a giderek, Türkçe olan dil tercihini arapça yapınız, tamam butonuna nasınız sistemi yeniden başlatınıız.
Not:
Arapça dil paketini şöylede Googleden aratabilirsiniz.
Arapça için MUISETUP.EXE dosyası
1.Google'dan arapça dil için xx.MUI (buradaki xx arapçanın Windows kısatlması mesela Türkçe için TR.MUI'dir)
2.xx.MUI dosyası bir arşiv dosyası olup herhangi arşiv (rar,zip veya 7zip) açarak içindeki MUISETUP.EXE dosyasına çift tıklayıp kuruluma geçiniz.
3.Accept License Agrement‘ işaretleyip Continue tuşuna basınız.
4.Türkçe zaten seçili olarak gelecek siz arapça olanı işaretleyeceksiniz.
5.Kurulumun herhangi bir anında hata olmaması için firewall & antivirüs programlarınızı kuruluma geçmeden kapatınız.
6.kurulum esnasında uyarı ile karşılaşabilirsiniz.Hata uyarıları geldiğinde devam (evet) seçeneklerine tıklayıp kuruluma devam ediniz.
7.Denetim Masası => Regional and Language Options‘a giderek, Türkçe olan dil tercihini arapça yapınız, tamam butonuna nasınız sistemi yeniden başlatınıız.
Not:
Arapça dil paketini şöylede Googleden aratabilirsiniz.
Arapça için MUISETUP.EXE dosyası
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15185
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2514 kez
- Teşekkür edildi: 5327 kez
Re: arapça xp
viewtopic.php?f=5&t=17855 adresinde benim anlatığım aynısı (konuyu görmemişim) buraya bakarakta sorunu çözebilirsiniz.
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15185
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2514 kez
- Teşekkür edildi: 5327 kez
Re: arapça xp
Not:
Arapça dil paketini şöylede Googleden aratabilirsiniz.
Arapça için MUISETUP.EXE dosyası
demiştim kendimde bir araştırma yaptım ve aşağıdaki siteyi buldum.Umarım işinizi görür.
http://www.tomshardware.co.uk/s/arabic% ... 20windows/
Arapça dil paketini şöylede Googleden aratabilirsiniz.
Arapça için MUISETUP.EXE dosyası
demiştim kendimde bir araştırma yaptım ve aşağıdaki siteyi buldum.Umarım işinizi görür.
http://www.tomshardware.co.uk/s/arabic% ... 20windows/
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15185
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2514 kez
- Teşekkür edildi: 5327 kez
Re: arapça xp
"eğer sıfırdan bir arapça xp yüklemek gerekiyorsa link verirseniz indirip kurabilirim. "
Posta Kutusuna bakınız.
Posta Kutusuna bakınız.
- Alesta
- Kilobyte2

- Mesajlar: 317
- Kayıt: 15 Mar 2006, 22:44
- Teşekkür etti: 2 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: arapça xp
yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar.
gönderilen linkten indirilen arapça xp kurulumu yapıldı ve hiçbir problem yok.
tekrar teşekkürler :)
gönderilen linkten indirilen arapça xp kurulumu yapıldı ve hiçbir problem yok.
tekrar teşekkürler :)
- TRWE_2012
- Zettabyte1

- Mesajlar: 15185
- Kayıt: 25 Eyl 2013, 13:38
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 2514 kez
- Teşekkür edildi: 5327 kez
Re: arapça xp
Ne demek sordum.net/forum bir aile birinin bir pc sıkıntısı olursa birimiz yardıma koşar.Yok o da yardımcı olamazsa bizim admin yeter..... :DAlesta yazdı:yardımlarınız için teşekkürler arkadaşlar.
gönderilen linkten indirilen arapça xp kurulumu yapıldı ve hiçbir problem yok.
tekrar teşekkürler :)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
