
masaüstü simge gizleme yardım
-
albatros44
- Bit

- Mesajlar: 4
- Kayıt: 04 Eyl 2010, 14:20
masaüstü simge gizleme yardım
Herhangi bir yere dosya eklerken masaüstünü açtığımda, orada görünmediği halde aşağıdaki simgeler geliyor.Bunları nasıl gizlerim acaba ?


Re: masaüstü simge gizleme yardım
Masaüstünde görüntülenmeyen öğe "Sistem klasörü" olarak görünüyor. İçeriğinde ne vardı yazabilir misin?
-
albatros44
- Bit

- Mesajlar: 4
- Kayıt: 04 Eyl 2010, 14:20
Re: masaüstü simge gizleme yardım
Hocam tam olarak anlayamadım, benim masa üstüm boş o simgeler orada yok zaten fakat yükleme yap penceresi açtığımda o kutucukta gözüküyor
-
albatros44
- Bit

- Mesajlar: 4
- Kayıt: 04 Eyl 2010, 14:20
Re: masaüstü simge gizleme yardım
Bunu gizleyecek bir program falan var mı acaba ?
Upload yaparken onları görmek hoşuma gitmiyor
Upload yaparken onları görmek hoşuma gitmiyor
Re: masaüstü simge gizleme yardım
İşletim sistemine entegre bir özelliği gizlemek kolay olmayacatır. Kayıt defteri değişiklikleri genelde sistemin kararlıkığını düşürebileceğinden ekstra programlarla o özelliği engellemeni tavsiye etmem, zaten böyle birşey mümkün mü bilmiyorum.
-
albatros44
- Bit

- Mesajlar: 4
- Kayıt: 04 Eyl 2010, 14:20

