masaüstü simge gizleme yardım

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
albatros44
Bit
Bit
Mesajlar: 4
Kayıt: 04 Eyl 2010, 14:20

masaüstü simge gizleme yardım

Mesaj gönderen albatros44 »

Herhangi bir yere dosya eklerken masaüstünü açtığımda, orada görünmediği halde aşağıdaki simgeler geliyor.Bunları nasıl gizlerim acaba ?

Resim
Kullanıcı avatarı
trasmus
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1152
Kayıt: 14 May 2010, 14:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: masaüstü simge gizleme yardım

Mesaj gönderen trasmus »

Masaüstünde görüntülenmeyen öğe "Sistem klasörü" olarak görünüyor. İçeriğinde ne vardı yazabilir misin?
albatros44
Bit
Bit
Mesajlar: 4
Kayıt: 04 Eyl 2010, 14:20

Re: masaüstü simge gizleme yardım

Mesaj gönderen albatros44 »

Hocam tam olarak anlayamadım, benim masa üstüm boş o simgeler orada yok zaten fakat yükleme yap penceresi açtığımda o kutucukta gözüküyor
Kullanıcı avatarı
trasmus
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1152
Kayıt: 14 May 2010, 14:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: masaüstü simge gizleme yardım

Mesaj gönderen trasmus »

Onların görünmesi normal, herkeste aynı durum var.
albatros44
Bit
Bit
Mesajlar: 4
Kayıt: 04 Eyl 2010, 14:20

Re: masaüstü simge gizleme yardım

Mesaj gönderen albatros44 »

Bunu gizleyecek bir program falan var mı acaba ?
Upload yaparken onları görmek hoşuma gitmiyor
Kullanıcı avatarı
trasmus
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1152
Kayıt: 14 May 2010, 14:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: masaüstü simge gizleme yardım

Mesaj gönderen trasmus »

İşletim sistemine entegre bir özelliği gizlemek kolay olmayacatır. Kayıt defteri değişiklikleri genelde sistemin kararlıkığını düşürebileceğinden ekstra programlarla o özelliği engellemeni tavsiye etmem, zaten böyle birşey mümkün mü bilmiyorum.
albatros44
Bit
Bit
Mesajlar: 4
Kayıt: 04 Eyl 2010, 14:20

Re: masaüstü simge gizleme yardım

Mesaj gönderen albatros44 »

İlgin için teşekkürler, :)
Cevapla