Çözünürlük degerleri ne civarda yani normal kullanımda...(600x800 veya 1024x768 gibi)
1) Fotograf düzenlemede veya göstermede problem çıkıyor mu? Mesela 1024x768 fotografları tam ekran yaptınızda nasıl bir görünti çıkıyor? Aynı sorum film izlerkende geçerli.
2) Oyunlarda bir problem çıkıyor mu? Çözünürlik ayarları destekleniyor mu?
3) Kullanan arkadaslardan ricam. Kullandıkları monitör modellerini ve eksi yönlerini de yazarlarsa (artı yönlerini zaten firmalar reklamlarda veriyor...)






