Office 2013 te Kayıt Yapma Hatası - Çözüldü
Office 2013 te Kayıt Yapma Hatası - Çözüldü
Selam arkadaşlar, office 2013 kullanıyorum, diyelim bir şeyler yazıp bırakıyorsunuz sonra tekrar üzerine birşeyler yazıpta kayıt yapmayak istediğinizde devamlı başka yere kayıt yapmak istiyor, yani aynı yazının üzerine kayıt yapılmıyor neden olabilir?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53938
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
Re: Office 2013 te Kayıt Yapma Hatası
Öyle birşey olmaması gerek Açık olan dosyada kaydet dersen önceki kaydın üzerine yazar , kaydetme seçeneklerinde bir anormallik falan olmasın
Re: Office 2013 te Kayıt Yapma Hatası
yok bu pc ye format atıpta offisi yeni yüklediğim her zaman oluyor, sanki çok önceleri yine burda çözüldü gibi hatırlıyorum ama bulamadım
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53938
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53938
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
Re: Office 2013 te Kayıt Yapma Hatası - Çözüldü
Sanırım kurulum medyası sorunlu , geribildirim için teşekkürler




