Office 2013 te Kayıt Yapma Hatası - Çözüldü

Excel, Word, Access, Power Point programlarıyla ilgili ipuçları ve bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Office 2013 te Kayıt Yapma Hatası - Çözüldü

Mesaj gönderen seheryeli »

Selam arkadaşlar, office 2013 kullanıyorum, diyelim bir şeyler yazıp bırakıyorsunuz sonra tekrar üzerine birşeyler yazıpta kayıt yapmayak istediğinizde devamlı başka yere kayıt yapmak istiyor, yani aynı yazının üzerine kayıt yapılmıyor neden olabilir?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Office 2013 te Kayıt Yapma Hatası

Mesaj gönderen velociraptor »

Öyle birşey olmaması gerek Açık olan dosyada kaydet dersen önceki kaydın üzerine yazar , kaydetme seçeneklerinde bir anormallik falan olmasın
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Office 2013 te Kayıt Yapma Hatası

Mesaj gönderen seheryeli »

yok bu pc ye format atıpta offisi yeni yüklediğim her zaman oluyor, sanki çok önceleri yine burda çözüldü gibi hatırlıyorum ama bulamadım
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Office 2013 te Kayıt Yapma Hatası

Mesaj gönderen velociraptor »

dediğin tarzda bir hatayı ilk defa duyuyorum , ilginç
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Office 2013 te Kayıt Yapma Hatası

Mesaj gönderen seheryeli »

Hallettim,

Resim
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Office 2013 te Kayıt Yapma Hatası - Çözüldü

Mesaj gönderen velociraptor »

Sanırım kurulum medyası sorunlu , geribildirim için teşekkürler
Cevapla