Sevgili sordum.net ailesi ve arkadaşlar herkesin bayramını tebrik ediyorum. Arkadaşlar gerçekten çıldırmamak elde değil, Windows 7 kullanıyorum, belirli bir zamandan sonra monitör kapanıyor yani ekran, ama PC çalışıyor fare klavyede üçü de hareket etmiyor, buna bir çözüm bulamadım önceleri seyrek oluyordu şimdi hemen hemen her gün oluyor, tamirciye götürdüm 3,4 gün orada açık kaldı hiç kapanmadı ekran, tekrar eve getirdim öbür PC nin monitörünü denedim ondada aynısını yapıyor ve Windows XP yi yükledim, yine aynısı anlaşıldı ki PC nin içinde bir şeyler var, dün bir arkadaşla konuştum diyor ki bence grafik kartı ile ilgili onun üzerinde vantilatör var soğutucu o çalışmıyorsa ekranı kapatır diyor, yani tahmini bu arkadaşın bilmiyorum sizin görüşünüz tecrübeniz nedir yardımınızı bekliyor saygılar sunuyorum
NOT: yalnız bunu aldığımda vista vardı üzerinde sonradan ben windows 7 yükledim ondan olabilirmi? windows 7 nin kopyasını kullanıyorum şuan orjinale döndü updatle kendisi, ama windows 7 nin orjinalide var onuda denedim hepsinde yapıyor bu hatayı, pekiyi ramı felan yeterlimidir windows 7 için ?
