Dosya Silmeye İzin İstiyor - Çözüldü

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
STAN
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 384
Kayıt: 22 Mar 2011, 13:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Dosya Silmeye İzin İstiyor - Çözüldü

Mesaj gönderen STAN »

Sorun kardeşimin dizüstünde oldu nasıl ettiyse bütün diski sildirmiş.D sürücüsüde yoktu.Bi şekilde formatladım sürücüsünü dosyaları filan geri getirdim.Okuma filan iyi.Ama dosya geri getirilen D sürücüsünden Dosya Yada klasör silecekken resimdeki yarıyı almaktayım.Sadece silerken değil,dosya klasör kestip yapıştırırkende aynı.
Resim

Format son çare.Nasıl çözebilirim bunu?
STAN
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 384
Kayıt: 22 Mar 2011, 13:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Dosya Silmeye İzin İstiyor

Mesaj gönderen STAN »

Sorunu hallettim.Mesajı yazdıktan sonra aklıma bir fikir geldi.
Resim
Resimdeki yere girip kırmızı alandaki bilgisayar kullanııclarını kaldırdım Düzenle diyerek.Sorunda haloldu.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Dosya Silmeye İzin İstiyor - Çözüldü

Mesaj gönderen velociraptor »

geri bildirim için teşekkürler
Tugtegin
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 327
Kayıt: 02 Tem 2012, 04:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Dosya Silmeye İzin İstiyor - Çözüldü

Mesaj gönderen Tugtegin »

Eyvallah..
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön