Sorun kardeşimin dizüstünde oldu nasıl ettiyse bütün diski sildirmiş.D sürücüsüde yoktu.Bi şekilde formatladım sürücüsünü dosyaları filan geri getirdim.Okuma filan iyi.Ama dosya geri getirilen D sürücüsünden Dosya Yada klasör silecekken resimdeki yarıyı almaktayım.Sadece silerken değil,dosya klasör kestip yapıştırırkende aynı.
Format son çare.Nasıl çözebilirim bunu?