iki olasilik var: ya bir hardware bileseni eklenmis yada Lion un dedigi gibi uyumlu olmayan bir yazilim yüklenmis , fakat bukadar Kolay mavi ekran verecekse bill amcanin kulaklarini cinlatmak gerek , okadar paraya bukadar kolay mavi ekran (Eh bizlerde bu sekilde forumlarda dagitiriz senin ürünlerini)
zaten ben bir bilgisayar dergisinde okudum ki: Vista´da baazi Hardware`lar uyumlu degilmis. Ve mavi`nin Hardware`ile bi problem var,velociraptor dedi gibi.