Vista mavi ekran

Xp nin takipçisi bu işletim sistemi hakkında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
mavigece
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 855
Kayıt: 16 Mar 2006, 08:55
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez
İletişim:

Vista mavi ekran

Mesaj gönderen mavigece »

Resim

böyle bir uyarı alıyorum..
Kullanıcı avatarı
lion
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 387
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:11
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen lion »

sanırım vista uyumlu olmayan bir program yüklendi,bu sebebten olabilir en iyi çözüm format
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

iki olasilik var: ya bir hardware bileseni eklenmis yada Lion un dedigi gibi uyumlu olmayan bir yazilim yüklenmis , fakat bukadar Kolay mavi ekran verecekse bill amcanin kulaklarini cinlatmak gerek , okadar paraya bukadar kolay mavi ekran (Eh bizlerde bu sekilde forumlarda dagitiriz senin ürünlerini)
Kullanıcı avatarı
dadopurso
Byte1
Byte1
Mesajlar: 41
Kayıt: 08 Eyl 2006, 16:16
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dadopurso »

BU bende Xp de oluyor, türkçe çıkıyor yazı.
sanırım bu donanımsal bir hata olabilir.
remlerdende kaynaklanıyor olabilir.
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

arkadaslar sanırım bu hata power hatasına benziyor.bios tan kontrol etmek te fayda var diye düsünüyorum
Kullanıcı avatarı
casualty_russia
Byte2
Byte2
Mesajlar: 84
Kayıt: 13 Mar 2007, 20:51

Mesaj gönderen casualty_russia »

bende bunun donanımsal bir hata oldugunu düsünüyorum,kasanın içini bi aç bakalım,bi temizle :wink:
Kullanıcı avatarı
Bekir 65
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1215
Kayıt: 11 Nis 2006, 22:05
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen Bekir 65 »

zaten ben bir bilgisayar dergisinde okudum ki: Vista´da baazi Hardware`lar uyumlu degilmis. Ve mavi`nin Hardware`ile bi problem var,velociraptor dedi gibi.

kolay gelsin :D
Cevapla